Muñoz
Well-known member
tis ik die nie recht kon trekken
Bekijk bijlage 30222
Als je zoiets ziet kan het idd al wat moeilijker zijn om recht te trekken. Probeer de vuist de volgende keer loodrecht te houden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis ik die nie recht kon trekken
Bekijk bijlage 30222
Nu snap ik wat ze bedoelen met een SAP-consultant.Yeah, heb ook nog zo'n klanten gehad.
of ik nu middagpauze nam of niet, trok een half uur af, no matter what. op die klant.
Too bad dat ik het al jaar & dag 'trek' bij de concurrentie.Nu snap ik wat ze bedoelen met een SAP-consultant.

Bende wijven allemaal, wat is dat nu. 'Oei mijn gemaquilleerde vingertjes worden wat vuil, oh nee ik ga rap terug een pedicure moeten doen', grow some real cojones en ram uw hand er droog in gelijk een echte vent.
Ik zie liever de films over de Tweede Wereldoorlog uit 1939-1945.Een film over de Tweede Wereldoorlog uit 2002, die is geregisseerd door John Woo.
Sinds het WK 2014 doen wij dat zo thuis met een hele groep, buiten, gezellig en sfeervol.
Ja maar ik wil u voor mij alleen. Gij wilt altijd maar groep, groep, groep.@Lemme ge doe graag genoeg mee elke keer, nu ni beginnen zeveren he!!!
Ik heb , beroepshalve, half Europa afgereden.
Wat voor werk is dat?Ik heb , beroepshalve, half Europa afgereden
Heren dus eigenlijk? Volgens mij is er nog 1 hint van uzelf die ge nog niet hebt opgevangen...Voor de rest herinner ik me nog een paar momenten met dames van het andere geslacht waar ik de hints pas jaren nadien doorhad.![]()
. Tegen vanavond ga ik weer kunnen zuigen in de kelder.
Gek, naar mijn ervaring worden ze natter naarmate er minder kleren zijn.Hoe minder ge aanhebt, hoe minder er nat kan worden.
Welke kennis?
Die kennis?Kennis van mij...
Nee, kennis gekeken en niet die kennis. Zelfkennis.Die kennis?
Wat een idee ookhet trekken met de zuignap vond ik wat heftig.
Laat je ze hangen doorheen weer en wind?
Gelukkig maar, zo'n vieze ziekteIk ben 49 jaar en kindvrij.