Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Heb dat vorig jaar gedaan voor onze cohousing. Stuk of 60 in totaal. Prutsen, maar o zo voldoeninggevend als ge het na een eindje in de vingers hebt en die perfect in hun glijden. Wsl zitten hier at mensen die dat beroepsmatig doen die nu denken 'schattig'.
Vraag het gewoon hier eens?

Laatst bewerkt:
Heb dat vorig jaar gedaan voor onze cohousing. Stuk of 60 in totaal. Prutsen, maar o zo voldoeninggevend als ge het na een eindje in de vingers hebt en die perfect in hun glijden. Wsl zitten hier at mensen die dat beroepsmatig doen die nu denken 'schattig'.

Vraag het gewoon hier eens?

@Dexels post ook zijn 2 cents...

Klopt, de eerste zit je echt te prutsen, en die mislukken soms 'zomaar', maar na een paar keer weetje de snelste manier om te strippen en glijden ze er bijna als vanzelf in.

Nadat je ze helemaal naakt stript is het de kunst is om er met je vingers goed heen en weer te wrijven tot ze ze helemaal recht staan, dan glijden ze er perfect in. Dan je tool bovenhalen en goed vastknijpen. Het was soms op een moeilijk te bereiken plaats, maar gelukkig kon ik er bij mijn buurvrouw via haar achterdeur gemakkelijk aan. Ze was me enorm dankbaar dat ik dat ik haar frustraties op die manier wegnam zodat ze daarna rustig in de zetel kon neerploffen om tv te kijken.

De Kas doet het er om he!

Moet ge die er dan insteken? Ik ben een leek hierin, mss kan iemand dit toelichten? Asking for a friend...
200w.gif

Terug
Bovenaan