Ik krijg 40% meer in m'n vrouw.
Inzicht is key.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg 40% meer in m'n vrouw.
Inzicht is key.
Geen idee, maar wel een gat in de markt denk ikWeet iemand hoe je tieten kan kopen aan een automaat?
Een gat in de markt is dan weer een ander gat in de markt.Geen idee, maar wel een gat in de markt denk ik
Dat zeg ik ook altijd!Een gat is een gat
Amai, daar heb ik de compleet tegenovergestelde conclusie uit getrokken. Ja, toen hij opende, dacht ik ook wel: ja... stijf.
Maar dan zie je dat hij meermaals in het weekend, inziet dat normale mensen dat in stijgende lijn zien.
Ook al veel mijn vrouw betrapt terwijl ik bijvoorbeeld 2 kamers verder sta te zuigen (lees: dat kan ik horen).
Was dat niet Mia Khalifa?zoals Marco Borsato het zei: ‘even slikken en gewoon weer doorgaan’
Ergens spieren gebruikt in den onderrug die ik niet kende.
Morgen wel nog één of twee keer actief doen.
Lees de laatste pagina’s even. Het is hier al tig keer gepasseerd. Slikken moet je doen.
Kan Heel de dag masturberen
Op de tonen van Samson en Gert (repeteren) :

Ik had een .... Maar dat blijkt dus maar het halve, merci voor de rechtzetting!

Ik probeer er ook wel niet dagelijks op te zitten, want er was een periode dat ik het wél deed.
Doe het dan zo:
Ik had een rechte

You go bro!Kga ze serieus nemen
Dad! I am stuck inside a hole at the beach! What shall I do?Die gaan nog even kunnen genieten.
![]()
Had Eddy dat maar gewetenKlein wistjedatje: als je op café trekt, is dat niet strafbaar.
Ake it it like a