MisterV
Well-known member
We zitten met een coprofagie-liefhebber!Ik wil nu ook veel kak.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zitten met een coprofagie-liefhebber!Ik wil nu ook veel kak.
Uit ervaring weet ik dat.
Ik gebruik al enkele jaren latex.
Wonderwel helpt dat om ergere accidenten te voorkomen.
Moeilijk uit te leggen maar als je voelt dat je wat te ver zit is de schade beperkter.
Ik zou zeggen , probeer het eens.
Gisteren naar men neef geweest. Grote worst, heb serieus moeten persen (om het erin te krijgen he mannekes)
Op dat moment trek je gewoon 38 keer per dag
Dat is gewoon het absolute minimum.Is dit cijfer nu een gemiddelde, of gewoon de mediaan?
Asking for a friend.
#nohomo
Kan een tafel met stoelen (deels?) ingebracht worden?

Gracieus getrokken worden, is het überhaupt íemand gegeven?
![]()

Ik doe aan BJ (met klemmen enzo).
En vandaag had ik dus iemand vast en was ik hem traag aan het wurgen. Waarna ik in zijn oor fluisterde "You smell different when you're awake". Hierdoor zei hij redelijk luid "Wa?!' Waarna ik de wurging extra strak kon zetten.
Zijn "wa?!" Eindigde met een hele hoge 'a' en het geluid van een dichtgeknepen keel.
Gracieus getrokken worden, is het überhaupt íemand gegeven?
![]()

Na-aper!Wurgseks on another level.
Mits de juiste handelingen![]()
Ah. Niet goed opgelet. Oeps.Na-aper!
Ja, trekken doet wat met een mens hé.Ah. Niet goed opgelet. Oeps.
Holy fuck, dat moet dan toch ook verschieten zijn als ge rond uw 30e voor de eerste keer zo een mythisch wezen ziet.Weet je, ik ben een man die nooit kinderen heeft gezien in de directe omgeving

Weer zo een low-key BG opschepperij hé, de jouwe kwam er zelf uit gekropen natuurlijk.Holy fuck, dat moet dan toch ook verschieten zijn als ge rond uw 30e voor de eerste keer zo een mythisch wezen ziet.
Helemaal als het dan uit uw vrouw komt gekropen![]()
Die van mij kwam er op een surfplank uit gegleden. Ik vond het cool, mijn vrouw vond het maar raar.Weer zo een low-key BG opschepperij hé, de jouwe kwam er zelf uit gekropen natuurlijk.
mijn vrouw heeft €460 gekost voor de eerste 2 beurten.
Humblebrag?Ongeveer 1u15min, maar het voelde ook nogal aan als een abrupt einde. Het leek alsof er nog wel 15-25 minuten ging komen, maar dan was het plots gedaan.
ander uitersteik denk dat dat bij mij letterlijk niet meer dan 8 seconden duurt![]()

*Insert southpark's mmmmmkayyyyyyy*Nonkels zeer te smaken imo.
En van Chantal heb ik ook wel genoten.
Leuk voor Sander.We blijven koning in het laten komen van sander.
Grammatica regels bestaan niet meer ofwa?Leuk voor Sander.