Nieuwe kopen en aftrekken. Win-win![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe kopen en aftrekken. Win-win![]()
Just, madam wou gaan kijken. waar trekt ge?
4 cm is wel maar een kleintje zegEens tussen mijn benen eens beter bekeken. Blijft daar maar vochtig.
Een geelwit blinkend stuk huid van 4 cm met een rode rand rondom waar steeds vocht uitloopt.

Jaloers op 4 cm? Ochere, hoe weinig heb jij dan niet?Jaloers!
Een nieuw BG-koppel in de maak?@Ruigen Das : je hebt een slechte invloed op mij.
In plaats van te denken aan mijzelf, denk ik dus aan jou...

"I did not have sexual relationships with that Cat..."Een nieuw BG-koppel in de maak?![]()
Relationship confirmed"I did have sexual relationships with that Cat..."
Geleerd van mijne maat William
Relationship confirmed

M'n vrouw doet het anders. gewoon komen. Meestal zit ze er recht op. Het is zo erg dat ik vraag hem ook nog.
Gewoon ontspannenSoms heb ik het gevoel dat voor anaal ik blokkeer
Ik zal maar uit de biecht klappen. Rond de Nieuwjaarsperiode heb ik van onze @Slyke een nogal pikante pm gekregen waarbij hij een beetje over zijn theewater was. Ik kan namelijk met stip niet ontkennen dat er in deze pm functioneel naakt werd gepost...Relationship confirmed
Gij…. Krijgt echt… pm’s?Ik zal maar uit de biecht klappen. Rond de Nieuwjaarsperiode heb ik van onze @Slyke een nogal pikante pm gekregen waarbij hij een beetje over zijn theewater was. Ik kan namelijk met stip niet ontkennen dat er in deze pm functioneel naakt werd gepost...

Dat is inderdaad uit de biecht klappen!Rond de Nieuwjaarsperiode heb ik van onze @Slyke een nogal pikante pm gekregen waarbij hij een beetje over zijn theewater was. Ik kan namelijk met stip niet ontkennen dat er in deze pm functioneel naakt werd gepost...

Nee, Mulan wil nu!
Succes met jullie knipperlichtrelatie @Str8_6 en @Mulan !Tis juist nu dat het een goed moment is dus we kunnen er nog eens voor gaan.
Ik heb er ook al gekregen van @SlykeGij…. Krijgt echt… pm’s?
Ik dacht dat het een mythe was en iedereen ermee lachte….

Als hij alleen naar mannen functioneel naakt stuurt kunnen we daar wel onze conclusies uit trekken.
Ik krijg ook PM's van hem maar die zijn toch niet seksueel van aard...![]()
Goh, mss naar andere vrouwen ook hè.Als hij alleen naar mannen functioneel naakt stuurt kunnen we daar wel onze conclusies uit trekken.
Amaai, ik weet niet met wie ik het meeste medelijden heb.
Met @Mulan natuurlijk. Die zit nog in uwe kofferAmaai, ik weet niet met wie ik het meeste medelijden heb.