Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Relationship confirmed
Ik zal maar uit de biecht klappen. Rond de Nieuwjaarsperiode heb ik van onze @Slyke een nogal pikante pm gekregen waarbij hij een beetje over zijn theewater was. Ik kan namelijk met stip niet ontkennen dat er in deze pm functioneel naakt werd gepost...

Screenshot_20230904_213904_Samsung Internet.jpg

Srrry @Slyke

Ik zal maar uit de biecht klappen. Rond de Nieuwjaarsperiode heb ik van onze @Slyke een nogal pikante pm gekregen waarbij hij een beetje over zijn theewater was. Ik kan namelijk met stip niet ontkennen dat er in deze pm functioneel naakt werd gepost...

Gij…. Krijgt echt… pm’s? :o
Ik dacht dat het een mythe was en iedereen ermee lachte….
😭😭😭

Rond de Nieuwjaarsperiode heb ik van onze @Slyke een nogal pikante pm gekregen waarbij hij een beetje over zijn theewater was. Ik kan namelijk met stip niet ontkennen dat er in deze pm functioneel naakt werd gepost...
Dat is inderdaad uit de biecht klappen!
Ik bevestig dat er in die thread functioneel naakt gepost werd, onder de noemer "privé mag alles".
Ik was toen nog niet op de hoogte dat er een ombudsdienst is bij BG... 😟

Kan er in pm's ook geen functie "rapporteer" worden toegevoegd? 🤔

Als hij alleen naar mannen functioneel naakt stuurt kunnen we daar wel onze conclusies uit trekken.
Goh, mss naar andere vrouwen ook hè.
Just not me... Kwestie van zeker te zijn dat hij geen verandering brengt in mijn "ik kreeg nog nooit een dickpick"-status.

Terug
Bovenaan