Mulan
Well-known member
Hopelijk heb je ondertussen al 1 en ander geleerd over voorspel en zo?Het eerste wat ik uit haalde om in te steken toen ik jong was.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk heb je ondertussen al 1 en ander geleerd over voorspel en zo?Het eerste wat ik uit haalde om in te steken toen ik jong was.

Ik had daar een toef haar op staan waar de gemiddelde puber jaloers op zou zijn.
Mogelijkheden genoeg met dat bericht.Ik had een snee en Ik had daar een toef haar op staan waar de gemiddelde puber jaloers op zou zijn.
het was er uit waar de gemiddelde puber jaloers op zou zijn.
Ik had een filmpje bekeken. Daar stond wel pluis in die snee. op de puber ja.
Ik heb verse snee. Maar heb dezelfde als jij, volgende keer. Fak daar schoot ik.
Ik pimp die shitload, en als ie er uit komt, leg ik nog wat bij.
Ik pomp met de hand. Daar krijg ik het ook warm van.
Damn, mijne euro viel pas laat![]()
Het grote spaghetti-draadje: waar eet jij de beste spaghetti bolognese?
In onderstaand artikel worden een aantal spaghetti's besproken aan de Belgische kust. https://www.hln.be/eten/luc-bellings-gaat-op-zoek-naar-de-lekkerste-spaghetti-bolognese-aan-de-kust-en-geeft-een-9-10-lekkere-en-grote-portie-voor-15-euro~ae87c146/ Ramskapelle, De Dorpspompe - 3/10 Knokke...www.beyondgaming.be
Bekijk bijlage 21327
Hopelijk heb je ondertussen al 1 en ander geleerd over voorspel en zo?![]()
Met Ryan Gosling die Ken speelt in die nieuwe Barbiefilm is 5000 € voor een Ryan Gosling/Ken wel een koopje.zonder de grootte te weten? Ik betaalde in 2007 al 5000 voor gewoon een ken te krijgen.
natuurlijk wèl diensten ontvangen zonder duidelijke afspraken te maken omtrent aan welk tarief.
Jammer dat hij zo.. euh.. "klein" is.Met Ryan Gosling die Ken speelt in die nieuwe Barbiefilm is 5000 € voor een Ryan Gosling/Ken wel een koopje.

Stukjes woord veranderen om van 'tekenen' naar 'ken' te gaan.Met Ryan Gosling die Ken speelt in die nieuwe Barbiefilm is 5000 € voor een Ryan Gosling/Ken wel een koopje.
Die heeft tenminste iets. Barbie heeft zelfs geen f***.Jammer dat hij zo.. euh.. "klein" is.![]()
Te en en eraf en je krijgt kenStukjes woord veranderen om van 'tekenen' naar 'ken' te gaan.
Discutabel gevalletje... @Ruigen Das : wat zegt uw expertise? Goedgekeurd of verbannen?

Normaal zou ik zeggen een pm'ke van een over- ijverige mod, maar gezien het recidive is en destemeer omdat het MisterV is, ban 4 life is mijn advies!Stukjes woord veranderen om van 'tekenen' naar 'ken' te gaan.
Discutabel gevalletje... @Ruigen Das : wat zegt uw expertise? Goedgekeurd of verbannen?
Gezien de overijverige mod's op teambuilding zijn naar een tropisch eiland met hitsige blondines en elke avond een hot (ur)ban party --> bannen die @MisterV !Normaal zou ik zeggen een pm'ke van een over- ijverige mod, maar gezien het recidive is en destemeer omdat het MisterV is, ban 4 life is mijn advies!
Zet hem maar op een tropisch eiland met den Björn de truckchauffeur als compagnon