Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Daarnet tijdens de middagwandeling met de hond kwam er een man naar mij toe, deed een buideltje met snoepjes open waarop ik zeg “nee, net gegeten, hoef geen snoepje”, steekt die man toch een snoepje in mijn mond. Ik kan nu enkel hopen dat het effectief een snoepje was en geen vergif. Heel geïrriteerd dat mensen gewoon hun eigen zin doen ookal zeg ik nee.

Ik vandaag nog eens erg hard nu, want fucking Puttemans Sarah

Ongelofelijk maar groter en groter worden van die kut

Oh, the Greatest van Vlaanderen. In alle eerlijkheid moet ik ook wel zeggen dat prachtig was, maar ook wat te plat. Vind ik dan toch.

maar het begint toch echt allemaal wat veel te worden hoor.
Persoonlijk vind ik ze niet zo knap eigenlijk, maar kut is wel een beetje denigrerend.

Een vriendin heeft mij dat vroeger eens gelapt op café. Ik had een short aan, stond van mijn pintje te nippen (i'm classy like that) en ineens, pats, zo'n veet-strip op mijn kut. Niet alleen deed dat belachelijk veel zeer, zo'n kale rechthoek is echt geen zicht...

Vandaag was het de beurt aan de beste die ik al gehad heb. Met zijn iets meer dan 19 cm heb ik er een goed uurtje over gedaan, niks gerushed en gewoon rustig buiten.

Echt romig, ik kon het zeker en vast wel hebben, maar is misschien niet voor iedereen
Voor mij niet inderdaad…

Voor mij niet inderdaad…
Had ik het kunnen denken met een lengte te noemen?? Lmao

Vanaf nu em ik u in d'oog, Meneer

AggressiveRegalGoldeneye-size_restricted.gif

Tl dr : vanaf nu zijt ge de sigaar !

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan