Slyke
Well-known member
Waarom worden wij nooit uitgenodigd op die spelletjes?Echt van die fuck spelletjes....Ik vermoed dat ik er teveel energie in heb gestoken.
Djeez.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom worden wij nooit uitgenodigd op die spelletjes?Echt van die fuck spelletjes....Ik vermoed dat ik er teveel energie in heb gestoken.
Djeez.

Block.Waarom worden wij nooit uitgenodigd op die spelletjes?![]()

Zoals al gezegd. Genoeg trekken.
Rare term voor een orgie.Vandaag eens naar een schietinitiatie geweest voor de vriendin. Was wel een keer tof.
Daarnet tijdens de middagwandeling met de hond kwam er een man naar mij toe, deed een buideltje met snoepjes open waarop ik zeg “nee, net gegeten, hoef geen snoepje”, steekt die man toch een snoepje in mijn mond. Ik kan nu enkel hopen dat het effectief een snoepje was en geen vergif. Heel geïrriteerd dat mensen gewoon hun eigen zin doen ookal zeg ik nee.
Ja maar mijn vrouw heeft gekomen. Dat is ook niet zo goed aan te raden. #lifelessons
Persoonlijk vind ik ze niet zo knap eigenlijk, maar kut is wel een beetje denigrerend.Ik vandaag nog eens erg hard nu, want fucking Puttemans Sarah
Ongelofelijk maar groter en groter worden van die kut
Oh, the Greatest van Vlaanderen. In alle eerlijkheid moet ik ook wel zeggen dat prachtig was, maar ook wat te plat. Vind ik dan toch.
maar het begint toch echt allemaal wat veel te worden hoor.
Mijn kinderen zitten nog veilig te wachten in papa's testes.
In zijn papa’s testes dan?Soms hoef je aan een post niks te veranderen...

Als er iets zit tenminste. En anders weet de postbode wel raad, al komen die minder vaak dan vroeger, moet je mogelijk wat langer wachten op je pakketje.In zijn papa’s testes dan?
Das heel erg bizard
Die was niet opgewassen tegen zijn concurrent: de melkboer.Als er iets zit tenminste. En anders weet de postbode wel raad, al komen die minder vaak dan vroeger, moet je mogelijk wat langer wachten op je pakketje.
De aars aftrekken daarentegen...![]()
Een vriendin heeft mij dat vroeger eens gelapt op café. Ik had een short aan, stond van mijn pintje te nippen (i'm classy like that) en ineens, pats, zo'n veet-strip op mijn kut. Niet alleen deed dat belachelijk veel zeer, zo'n kale rechthoek is echt geen zicht...
Om hier te kunnen plaatsen natuurlijk!Ligt eraan, meestal zonder maar als er eens eentje achter de kiezen geraakt dan slik ik dat wel gewoon door. Ik ga heus niet liggen wroeten maar met mijn tong ergens zweven.
Maar hoezo deze vraag?![]()
Voor mij niet inderdaad…Vandaag was het de beurt aan de beste die ik al gehad heb. Met zijn iets meer dan 19 cm heb ik er een goed uurtje over gedaan, niks gerushed en gewoon rustig buiten.
Echt romig, ik kon het zeker en vast wel hebben, maar is misschien niet voor iedereen
Ik vond dat nog wel leuk met de poep omhoog.
Had ik het kunnen denken met een lengte te noemen?? LmaoVoor mij niet inderdaad…
een beetje onwenning en geforceerd getrokken aan een fraai stukje
Vriendin is niet lekker en veel te hard .