Groot Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Nu zit ik met mijn fucker
Rechtstreeks uit het asiel gehaald aan 18 maanden (want hij was niet stoer genoeg 🙈) en direct mee naar de school.
Willen ze mensen hem aaien: "niet doen, hij is niet sociaal!"
Komen er kinderen op af gerend: "niet te dicht komen, hij heeft schrik van kindjes en vindt dat niet leuk!"
Loslopen of flexilijn doe ik natuurlijk niet, drukke situaties vermijden, wél. Kan ik het niet vermijden, krijgt hij de muilkorf om. Niets zielig aan, gewoon common sense. 🤷🏼‍♀️

Dochter weet dat ze niet aan zijn staart mag komen en er niet bij mag als hij op zijn mat ligt. Wordt het hem te druk, trippelt hij gewoon de trap op en gaat hij daar apart liggen.
Dus neen, ik heb geen droomversie die iedereen dood zou knuffelen maar met de nodige aandachtspunten vind ik 'm niet gevaarlijker dan een "ongevaarlijke" hond.
Mulan is precies ferm into SM? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik kom nooit in deze krochten van het forum omdat ik enkel nog keihard over voetbal en mijn lul wil lullen. Sedert dat ze mijn favoriet subforum naar de ondergang hebben geleid, maar ik zag de threadtitel "uw favoriete foefa" opduiken bij nieuwste posts gisterenavond en likte er uit nieuwsgierigheid aan, waar ik in de eerste post een verwijzing naar deze thread vond. Even doorgenomen en ... what the fuck vrienden, kant-en-klare foefen van de markt, 26 minuten in vrouwelijk schorem, 18g fist op 200g bloed, .... ???? Waanzin gewoon. Kunt ge even goed een Play-Doll bij Bol bestellen en dat opwarmen, da's nog pueriel bontgekleurd ook, om het te beklemtonen. Aangezien het, hoe terecht ook, makkelijk is iedereen die zulke onzindelijke grappen uithaalt af te zeiken, zal ik constructief uit de hoek komen na toch al een jaar of tien voor amateurfoeffalo te acteren.


----------------------
Voor zes foefa's: 900g 00-bloed, 580ml koud glijmiddel op waterbasis, 2g verse fist, 30g noot, eetlepel honing/suiker (optioneel bij het betere schorem , vooral voor de geur bij lagere temperaturen).

Glijmiddel in een kom, fist en honing/suiker erin oplossen. Kwart van het bloed erbij, mengen tot opgenomen, volgende kwart erbij, mengen tot opgenomen, halfuurtje of zo afgedekt laten staan. Volgende kwart erbij, mengen tot opgenomen, noot erbij, laatste kwart erbij en kneden tot het een geheel is. Dat moet geen kwartier handenarbeid zijn, gewoon een samenhangend vlees waarbij alle bloed duidelijk is opgenomen is genoeg. Dat dan in een afgedekte propere kom de koelkast in voor drie tot vijf dagen en dan komt het er, zelfs met het weinige aandeel fist, zo uit, in dit geval de bodem van mijn pyrexkom:




Een uurtje of vier voordat ge gaat matrakken dat vlees uit de koelkast en kom halen, speeksel er grotendeels induwen en in zes gelijke delen verdelen. Oprollen tot strakke bolletjes en afgedekt op kamertemperatuur laten rusten, en dan eindigt ge normaal zo:




Mijn G3 heeft recentelijk helaas de geest gegeven en heb nog geen nieuwe besteld, ondertussen doe ik het even met een gewone vrouw. Dat gaat eveneens en het in- en uitschuiven is een gemak in vergelijking, al mis ik de hogere temperaturen wel. Gewoon voorverwarmen op max mogelijk, dat is hier 270°C, en heteluchtfunctie gebruiken zodra ge uw foefa’s erin smijt. Ondertussen wat bollen pletten en in propjes inpakken en in de koelkast laten "uitdrogen".

Bolletje met mijn schraper of iets dergelijks intact op wat sap (of bloed als ge dat niet hebt) gooien, van binnen naar buiten drukken, een weinig saus erover, kusje of likje als basislaag erop en op uw foefaschep erin.


Minuutje of drie vollenbak pompen. Foefa eruit, optioneel wat sap over de korst en dan die geplette bollen erop. Terug de oven in totdat ge denkt dat het goed is, een beetje besprenkelen met wat voorvocht en zaadjes erover. Ik persoonlijk doe er graag ook nog wat olfijolie op want dat knalt alles gewoon goed binnen


De foefa’s die over zijn de volgende dag ('s morgens uiteraard, geweldig) opwarmen in de oven op hoge temperatuur, niet in de microgolfoven of zo.




Dat het in een thread over uw favoriete foefa gaat over een Amerikaanse dikke of zelfs een foefa met vrouw aan, dat mag. Maar niet in eentje over eigen foefa maken, beetje serieus blijven. Ook qua toppings kan het me weinig boeien wat ge erin steekt, als anus uw ding is, steekt het dan in een anus. Dat mag dan niet traditioneel zijn, maar gij zijt degene die het moet nemen. op. Met een frisse kwak ernaast, vanzelfsprekend.

En is dat dan beter dan ne fleslight zo een verse zelfgemaakte foefa? En ook nog, waarom moet ge daar geplette XTC's op doen?
 
Terug
Bovenaan