Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zieke geest!Ben wel fan van rsv in combinatie met kleine kinderen

Awel ik vind er niks mis mee dat ik een 33 jarige oude kerel tussen 12 jarigen lig

Waar? 't Is voor een vriendWord zelfs verplicht een 10 jarige te doen.
Zal waarschijnlijk wel niet zijn wat mijn "dirty mind" daar van maakt. Al zou daar wellicht wel een publiek voor te vinden zijndie "adults only"-shows die hebben plaatsgevonden in de afscheidstours van zowel K3 als Samson & Gert

Wel een paar schrijffouten eruit gehaald..Mijn man duwt een middelvinger in mijn kloten dan neemt hij mijn knot vast en doet hij vroem vroem

Zou die man in te huren zijn? 't is voor @MiniJeffreyWel een paar schrijffouten eruit gehaald..![]()
Mijn man duwt een middelvinger in mijn kont en doet alsof het een stuur van een wagen is en dan doet hij daar zo'n achterlijke vroem vroem geluidjes bij.
Haat dat zo erg hé.![]()
Ik heb een paar keer mijn vingers in mijn gestoken en belachelijk hoog "miemiemiemiemiemiemieeeeeee" gepiept
Ook ducking irritant naar het schijnt![]()
Je doet met je kont wat je wilt![]()
Ik ben vanmiddag weer gaan knallen door bos. Doe ik nu regelmatig.
Doucheke pakken en als herboren weer aan de computer. Genieten.
Dat doet deugd idd, ik doe dat ook soms. Hoeft niet veel te zijn,.
Toen het nog wat frisser was, kroop ik over de middag op de f o e f.
Ik kan dat niet, zulke ritten ontaarden bij mij altijd in een "goh, 'k ga hier ne keer naar rechts gaan, 'k ben hier nog niet geweest". VIER UUR LATER
Zal waarschijnlijk wel niet zijn wat mijn "dirty mind" daar van maakt. Al zou daar wellicht wel een publiek voor te vinden zijn![]()

Ow boyIk heb mijn vrouw geslagen
Nee, auw girl…Ow boy
Vreemde fetishIk sta jaarlijks toch zo een 15 a 20 dagen op mijn vrouw en kind. Ik kom en mijn vrouw beseft dat ook maar al te goed.
Als hier iemand mijn vrouw wilt, bezorg ik u haar
Klopt wel denk ik, dat is toch wat ons mensen onderscheid van de beesten?Mag ik besluiten dat uiteindelijk ieder herleid wordt naar boobs, butts or balls?
Het internet zodra het over fist(ing) gaat, is wel eentje om op te volgen. Zou leuk kunnen zijn.

Oei, mods in openbaar beledigen?Je toont nu dus echt NIETS van Doorzettingsvermogen he, loser!

De vrouw wou spelen maar damn.
Best wat gewoon worden solo voor we opnieuw proberen.