Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Maar nu zitten we in taalfoutenlimbo, want het vierde niveau is bereikt.
Beste, kan u verwijzen naar welk niveau 4 u precies verwijst?

Mijn googelen leverde totdusver deze resultaten op:

Screenshot_20220912-152431.png

Dit gaat mijn niveau blijkbaar over...

Beste, kan u verwijzen naar welk niveau 4 u precies verwijst?

Mijn googelen leverde totdusver deze resultaten op:

Bekijk bijlage 13169

Dit gaat mijn niveau blijkbaar over...
Lint maakte een inceptionmopje, omdat R4H hem verbeterd heeft, R4H zijn verbetering is niveau 2.
Dan verbeter ik R4H.
Dan Str8_6 mij, das niveau 4.

En niveau 4 is limbo.

Wel, blijkbaar toch niet, het niveau na niveau 4 is limbo. Niet erg, het is toch een kutfilm.

Lint maakte een inceptionmopje, omdat R4H hem verbeterd heeft, R4H zijn verbetering is niveau 2.
Dan verbeter ik R4H.
Dan Str8-6 mij, das niveau 4.

En niveau 4 is limbo.

Wel, blijkbaar toch niet, het niveau na niveau 4 is limbo.
Al die spanning voor niks.
Wat ben jij toch een anticlimax…

Minstens geen volledige leugen want tijdens onze babbel van 7 minuten zij ze dat haar ex er ook rondliep en dat ze dat gênant vond, blijkbaar had die dan aan zijn 7 minuten genoeg om z'n ex terug te krijgen (want zij had hem gedumpt), vraag me dan toch af wat die op die 7 minuten gezegd heeft...
Misschien heeft hij niks gezegd, en zij zei zelf dat ze hem terug wou?

Ok naar aanleiding van Agony zijn post,
es wat werk gemaakt van mijn hero's.
Anyway here is the list. Gewoon 1 korte zin per titel kan je ook geven als extra motivatie

Eerlijkheidshalve mag je wel niet echt voortgaan op die "Top 4", want laat ons wel wezen:
Had ik alle gemaakte films opgenomen , gingen JCVD & Seagal nog serieus gezakt zijn, want zij hebben in latere carrière echt wel veel meer crap gemaakt dan Stallone & Schwarzenegger in hun na-carrière. (zij maakten bv nog 1 deftige rambo, 2 creeds..... een nog min of meer geslaagde Terminator..)

Maar misschien a.d.h.v bepaalde score's kan ik anderen toch aanzetten bepaalde films die ze ooit gemist hebben, toch nog es te bekijken ;)
- Heroes
- Scores

Terug
Bovenaan