Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Ik dacht bij mijzelf: ballen als in geld, is dat in Belgische Frank of in Euro, dus zei ik voor de zekerheid "euroballen". Nu dacht ik verder en eigenlijk is dat toch wel een belachelijk woord. Bestaat dat eigenlijk wel?

En ik kreeg dees:

Bij de jonge stikkers komen veel gezondheidsklachten voor, met name rugpijn.
Ik zou eerder denken aan ademnood, maar wie ben ik? 🤔

Wat is eigenlijk de consensus rond het afsluitend leesteken van een zin icm een emoji?

Ik vind het niet mooi staan om op het einde van een zin na een emoji nog een leesteken te zetten :unsure:.
En als je de emoji dan na het leesteken plaatst, voelt het ook een beetje raar aan omdat de emoji dan precies niet meer bij die zin hoort. :unsure:
Zonder is ook een beetje raar :unsure: Vooral als er nog een zin nakomt.

Wat is eigenlijk de consensus rond het afsluitend leesteken van een zin icm een emoji?

Ik vind het niet mooi staan om op het einde van een zin na een emoji nog een leesteken te zetten :unsure:.
En als je de emoji dan na het leesteken plaatst, voelt het ook een beetje raar aan omdat de emoji dan precies niet meer bij die zin hoort. :unsure:
Zonder is ook een beetje raar :unsure: Vooral als er nog een zin nakomt.

In die thread gaat het over een teveel aan punten, hier over een gebrek aan (net zoals bij de huidige quote 😢).

Oh en die meneer is Marc Punt, die toevallig ook sip kijkt.

Door alle hilariteit er rond heb ik vergeten te vragen waarom.

Persoonlijk zou ik het nooit doen. Ik heb graag de rolkraag er over.
Als ik rond wandel ,en ik voel dat mijn eikel 'schuurt' tegen mijn onderbroek, zoek ik zo rap mogelijk een gelegenheid om de rolkraag wat af te rollen.

Ben vergeten
Wanneer

Met de ambitie die gij droeg, wist ik sowieso al dat ge een kleintje had Hellmutoi22

En ik heb nog gevraagd of ge men velleke ni moest hebben maar grote meneer wilt enkel vlees als het nog bloed.
Allright nen twoofer. Die eerste wil ik u nog vergeven omdat dat een minder bekende regel is...

Eigenlijk is het ne threefer want ik heb dezelfde post kunnen gebruiken in het uit context topic hurrroi22

Hier toch ook wel wat sleet op, na amper 1,5 jaar samen te wonen gezakt van 3 keer per week naar 1 keer per week .
Ligt wel aan mij hoor, voor mij hoeft het allemaal niet meer zo vaak. Al bedenk ik me wel, dat het niet verder mag zakken, die frequentie.

Volgens mij komt dat toch ook wel wat door de repititieve levens stijl hier: opstaan, werken, eten , tv , slapen.

Toen we deze zomer 3 weken op reis gingen, hebben we veel vaker gesext.

Achja ik klaag niet, en zij ook niet. toch niet tegen mij oi22
- Spaties voor leestekens;
- Repetitief;
- Gesekst;
- Hoofdletters bij het begin van een zin.

- Spaties voor leestekens;
- Repetitief;
- Gesekst;
- Hoofdletters bij het begin van een zin.

Heb je eerst liggen googlen?Je opsomming moet beginnen met een kleine letter.

Opsomming die uit woordgroepen of delen van zinnen bestaat
De zin die de opsomming inleidt, eindigt met een dubbele punt. Elk onderdeel van de opsomming begint met een kleine letter en eindigt met een puntkomma; alleen het laatste onderdeel van de opsomming krijgt een punt.

Terug
Bovenaan