Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Waarom krijg ik soms wel, en soms niet, een spatie voor ik een vraagteken typ op dit forum? Of ligt dit aan mijn gsm toetsenbord?

Nu typt ie gewoon, maar soms is het zelf zo bij een uitroepteken! Dus dan staat het zo_! Underscore is dus een spatie in dees voorbeeld. Ligt dit aan talen in het toetsenbord?

Nu ik dit aan het typen ben doet ie alles normaal of course... :sop:
 
Waarom krijg ik soms wel, en soms niet, een spatie voor ik een vraagteken typ op dit forum? Of ligt dit aan mijn gsm toetsenbord?

Nu typt ie gewoon, maar soms is het zelf zo bij een uitroepteken! Dus dan staat het zo_! Underscore is dus een spatie in dees voorbeeld. Ligt dit aan talen in het toetsenbord?

Nu ik dit aan het typen ben doet ie alles normaal of course... :sop:
Ook al gehad.
 
het-eiland.gif
 
Elk zijn hobby, maar correct het meervoud van hobby schrijven is waarschijnlijk geen van je hobby's.
Ge hebt dat verkeerd gelezen. Er zal een stofje op uw scherm gezeten hebben. Er staat eigenlijk dat hij veel belang hecht aan zijn hobbles. Geen idee wat dat is, maar ik vermoed iets met borsten.
 
Blijkbaar zou er volgens een artikel van HLN een auto zijn afgekeurd omdat hem niet voldoende gestofzuigt is geweest …das er toch een beetje over , okay als ge omwille van het vuil het stuur moet zoeken en niet door de vooruit kunt kijken …maar omdat het matteke wat vuil ziet …die dragen toch een overal ?
Rioolgazet hè. Lees maar eens De Standaard, je zal er onder andere leren dat je gestofzuigd met een d schrijft en dat je geen spatie vóór maar ná een leesteken zet.
 
Terug
Bovenaan