Concrete voorbeelden van hoe men een belasting op iets wilt invoeren, met minstens een studie van hoe, wat en wie het aantrekt of wegjaagt uit ons land. Dat mis ik. Al dat geschreeuw van verlagingen op dit en verhogingen op dat. Bijvoorbeeld die vermogensbelasting... Op de klasse die het meest mobiel is met hun geld?Hoh , heel dat genderdebat boeit me eigl te weinig om daar mijn stem te laten van afhangen. Daar lig ik niet wakker van. Migratie, koopkracht, staatstructuur en de financiele situatie in dit land en onze industrie. Dat is waar het me om te doen is. Hoeveel genders er zijn, i could not care less.
Doe het steek maken dat mensen met kapitaal terug investeren in ons land ipv alleen maar te spreken over hoe men het wilt afstraffen. VErmijd bedrijven die winst kunnen maken én geen belastingen betalen. Maar jaag ze ook niet weg. Gewoon dingen steek doen maken, concreet praten. Het gebeurt oh zo weinig in de verkiezingen. Bij geen enkele partij kan ik me iets voorstellen van hoe zij de begroting gaan impacteren +-. Terwijl dit wel razend belangrijk begint te worden.