Het begrip Excel op BG - proprietary rights

GETHEZ

Well-known member
Awel dat is het hem just dat ge dat gelezen hebt somt heel dit topic op...

Terraske doen kan u deugd doen ipv van iedereen in uw excel fileke bij te houden
Bij mijn weten de eerste keer dat dit begrip werd gelanceerd op BG...

Bijgevolg zijn alle opgemaakte Excels in rechtstreekse overtreding met mijn ©® dat ik vandaag heb gedeponeerd...

Om verdere vervolging uit te sluiten dienen alle Excels binnen een termijn van 5 werk dagen te worden overhandigd aan de rechtmatige eigenaar van dit trademarked begrip...Een transcriptie van de inhoud hiervan mag evenwel via pm Verstuurd worden. De oorspronkelijke bedenker, FG heb ik vandaag uit gekocht met een Sixpack hoegaarden rosé, een bacardi breezer met watermeloen smaak en een tienritten kaart van de lijn met nog 3 ritten op (t was een harde onderhandeling, maar we zijn eruit geraakt)

Getekend, penningmeester, CEO, CFO, PDG en stichtend vennoot, RD van het RD-hedge funds

@Mulan heeft hier al een tijd geleden aangegeven dat ze een excel file bijhoudt over iedereen.
Voor jou staat daar waarschijnlijk in dat je teveel op terras zit, maar nu ook dat je een excel file hebt.

@Mulan heeft hier al een tijd geleden aangegeven dat ze een excel file bijhoudt over iedereen.
Voor jou staat daar waarschijnlijk in dat je teveel op terras zit, maar nu ook dat je een excel file hebt.

Die veel leger is dan die van de BG-vrouwen! :fingerguns_r:

Gemiddeld bedoel je dan, of bestaat er een soort van draaitabel in een SharePoint van AL de BG-vrouwen?

nick-fury-neither-confirm-nor-deny.gif

Omg, they went Access 😳

Met automatische formulieren dan nog...
Oh je hebt het nog over de input zijde?
You sweet summer child.

A.h.v. dergelijke database kan de reactie van een subject voorspeld worden en kan de initiator zijn “vraagstelling” herformuleren teneinde een andere - doorgaans meer gewenste - uitkomst te bekomen.
Belangrijk hierbij is regelmatige in-field verificatie (ijking zo je wil) van de subjecten in de database om de foutenmarge op de voorspelling te beperken.
Dit zou bijvoorbeeld kunnen door, ik zeg maar wat, @straight_six die een stelling inneemt om een mogelijk provocerend effect te peilen.

Opnieuw, puur hypothetisch gesproken, indien dergelijke database zou bestaan.

Terug
Bovenaan