XYRIS
Member
Hallo,
Heb een nieuwe TV, LG OLED55C16LA.
Situatie:
TV moet aan muurbeugel komen, en ik heb een buis tijdens bouwen in de muur gestoken
en zo gaan de kabels van achter tv, in de muur zo netjes naar beneden en komen in de kast uit.
Probleem:
Digicoder Telenet zit netjes opgeborgen in de kast, alles lekker clean, maar
de afstandsbediening gaat dus uiteraard niet door MDF deurtje
Oplossing 1:
Tot op heden met een IR kabelthe gewerkt die ik vanvoor op digicorder plak
en het andere uiteinde op de tv zette.
NADEEL: gericht richten en dan nog gaat het moeilijk en het reageert niet direct/vlot
(wel een goedkope , enkel kabel en kabel voor in een USB (die wel powered moet blijven of
je moet eerst TV aanzetten)
Oplossing 2:
Digicorder op de kast onder ophangende TV en klein gat/gleufje tegen de muur in het tablet maken
voor de kabels (ik kan tablet nog verschuiven, ligt er los op, zo kan ik enkel dikte kabel(s) voorzien
NADEEL: als ik een soundbar wil staat die digicorder in de weg
Oplossing 3: kan dit????
TV afstandsbediening die TV & Digicorder aan zet? en kan ik dan zappen met TV afstandsbediening
NADEEL: opnemen, en alle interactieve functies kunnen enkel met telenet afstandsbediening zeker he?
EDIT OPLOSSING 4:
DIGICORDER OP DE PLANK, ik koop VOGELS 3305 En nadien als ik een soundbar koop
een onderaanhangende soundbar beugel VOGELS
Momenteel kan ik:
- Met kastdeur open dus met TELENET AFSTANDSBEDIENING de DIGICORDER aanzetten EN TV springt op.
- Met kastdeur open dus met TELENET AFSTANDSBEDIENING de DIGICORDER uizetten MAAR TV blijft aan met "geen signaal"
- TV afstandsbediening kan momenteel enkel zuiver TV bedienen (volume, apps, instellingen...) behalve KANALEN veranderen
HELP!
IK weet dat ik met 2 afstandsbedieningen vast zit , daar leg ik me bij neer, die van de TV heb ik in principe enkel
nodig voor instellingen en voor de het interactieve
Haleluja dat PS3 BLUETOOTH remote heeft! dat werkt tenminste!
Heb een nieuwe TV, LG OLED55C16LA.
Situatie:
TV moet aan muurbeugel komen, en ik heb een buis tijdens bouwen in de muur gestoken
en zo gaan de kabels van achter tv, in de muur zo netjes naar beneden en komen in de kast uit.
Probleem:
Digicoder Telenet zit netjes opgeborgen in de kast, alles lekker clean, maar
de afstandsbediening gaat dus uiteraard niet door MDF deurtje
Oplossing 1:
Tot op heden met een IR kabelthe gewerkt die ik vanvoor op digicorder plak
en het andere uiteinde op de tv zette.
NADEEL: gericht richten en dan nog gaat het moeilijk en het reageert niet direct/vlot
(wel een goedkope , enkel kabel en kabel voor in een USB (die wel powered moet blijven of
je moet eerst TV aanzetten)
Oplossing 2:
Digicorder op de kast onder ophangende TV en klein gat/gleufje tegen de muur in het tablet maken
voor de kabels (ik kan tablet nog verschuiven, ligt er los op, zo kan ik enkel dikte kabel(s) voorzien
NADEEL: als ik een soundbar wil staat die digicorder in de weg
Oplossing 3: kan dit????
TV afstandsbediening die TV & Digicorder aan zet? en kan ik dan zappen met TV afstandsbediening
NADEEL: opnemen, en alle interactieve functies kunnen enkel met telenet afstandsbediening zeker he?
EDIT OPLOSSING 4:
DIGICORDER OP DE PLANK, ik koop VOGELS 3305 En nadien als ik een soundbar koop
een onderaanhangende soundbar beugel VOGELS
Momenteel kan ik:
- Met kastdeur open dus met TELENET AFSTANDSBEDIENING de DIGICORDER aanzetten EN TV springt op.
- Met kastdeur open dus met TELENET AFSTANDSBEDIENING de DIGICORDER uizetten MAAR TV blijft aan met "geen signaal"
- TV afstandsbediening kan momenteel enkel zuiver TV bedienen (volume, apps, instellingen...) behalve KANALEN veranderen
HELP!
IK weet dat ik met 2 afstandsbedieningen vast zit , daar leg ik me bij neer, die van de TV heb ik in principe enkel
nodig voor instellingen en voor de het interactieve
Haleluja dat PS3 BLUETOOTH remote heeft! dat werkt tenminste!
Laatst bewerkt: