Shooter PC PS5 Helldivers 2


Ik ga dit hier gwn even achterlaten. Het zal wel in orde komen, manne hadde maar 100k voorzien.
En heb de steamreviews eens bezien. Ik snap dat het frustrerend is om niet ingelogd te gerake, maar dan negatieve review geve snap ik ni ...

Ah en afk kick zou in volgende patch komen
Die topics kom ik al genoeg tegen op reddit en twitter en andere site.
Het begint meer op een excuus te lijken dan iets anders,

Je hebt 100K voorzien ok, game is al uit sinds de 8ste, je zag de game in populariteit stijgen, en men schiet nu pas in actie ? het is 14 dagen later...

de devs van Palworld was ook een klein team, game had een miljoen spelers in een paar dagen niet 1 keer waren er server problemen, of DC's of servers are at full capacity.
De AFK kick tool had er al lang mogen in zitten zelfs voor release en een que timer op zijn minst ook.
Want nu zit je gewoon op een scherm te staren geen idee waar je in de que staat.
 
Game is nog maar 9 dagen uit, en is idd een kleine studio.

Het zal wel in orde komen, Steam reviews meest belachelijke ooit ze laten daar al een negatieve reviews achter voor de domste shit.
release was de 8ste eh....
Je wiskunde moet anders zijn dan de mijne.
 
Spel is fucking awesome, daarom dat dit super frustrerend is. Hopelijk zet Sony alle middelen in om te helpen! En leren ze hieruit voor hun andere live service games. Want dit is slechte voorbereiding...
 
Die topics kom ik al genoeg tegen op reddit en twitter en andere site.
Het begint meer op een excuus te lijken dan iets anders,

Je hebt 100K voorzien ok, game is al uit sinds de 8ste, je zag de game in populariteit stijgen, en men schiet nu pas in actie ? het is 14 dagen later...

de devs van Palworld was ook een klein team, game had een miljoen spelers in een paar dagen niet 1 keer waren er server problemen, of DC's of servers are at full capacity.
De AFK kick tool had er al lang mogen in zitten zelfs voor release en een que timer op zijn minst ook.
Want nu zit je gewoon op een scherm te staren geen idee waar je in de que staat.
Ja het is wat dubbel idd. Ken er te weinig van maar ik zou toch ook denken dat je op die 2 weken tijd al meer had kunnen doen dan dit inderdaad.
 
Ik ben wel content dat het een hit is. Zo wordt er getoond dat de 4p coop games ook goed verkopen en dat het niet altijd battle royal moet zijn. En nu zijn we zeker dat er meer content zal komen ook.
 
Die topics kom ik al genoeg tegen op reddit en twitter en andere site.
Het begint meer op een excuus te lijken dan iets anders,

Je hebt 100K voorzien ok, game is al uit sinds de 8ste, je zag de game in populariteit stijgen, en men schiet nu pas in actie ? het is 14 dagen later...

de devs van Palworld was ook een klein team, game had een miljoen spelers in een paar dagen niet 1 keer waren er server problemen, of DC's of servers are at full capacity.
De AFK kick tool had er al lang mogen in zitten zelfs voor release en een que timer op zijn minst ook.
Want nu zit je gewoon op een scherm te staren geen idee waar je in de que staat.
Ik ben geen kenner in dat soort zaken maar dat lijkt me toch een heel slechte vergelijking aangezien je Palworld lokaal kan hosten en singleplayer kan spelen, bij Helldivers moet alles via hun servers gebeuren. Dat palworld niet 1 keer problemen had is ook gewoon een leugen, ik heb daar ook meerdere dagen problemen gehad tijdens de drukke uren om een server te hosten.

Ik geloof ook wel oprecht dat de devs er alles aan proberen te doen om iedereen te laten spelen en dat ze niet gewoon wat excuses posten op twitter terwijl ze eigenlijk cocktails op de bahamas zitten te drinken. :unsure:
 
Ik ben wel content dat het een hit is. Zo wordt er getoond dat de 4p coop games ook goed verkopen en dat het niet altijd battle royal moet zijn. En nu zijn we zeker dat er meer content zal komen ook.
Ja ik ben ook wel content. Voor dat bedrag zo een spel krijgen is ongezien. Ben ook eerder een fan van de 4p coop games dan battle royal eerlijk gezegd. Ben nog wat vrienden aan het overtuigen ondertussen :)
 
Die topics kom ik al genoeg tegen op reddit en twitter en andere site.
Het begint meer op een excuus te lijken dan iets anders,

Je hebt 100K voorzien ok, game is al uit sinds de 8ste, je zag de game in populariteit stijgen, en men schiet nu pas in actie ? het is 14 dagen later...

de devs van Palworld was ook een klein team, game had een miljoen spelers in een paar dagen niet 1 keer waren er server problemen, of DC's of servers are at full capacity.
De AFK kick tool had er al lang mogen in zitten zelfs voor release en een que timer op zijn minst ook.
Want nu zit je gewoon op een scherm te staren geen idee waar je in de que staat.
Rockstar is een miljardenbedrijf en de servers hebben maanden op hun gat gelegen ten tijde van GTA V.
 
Ik ben geen kenner in dat soort zaken maar dat lijkt me toch een heel slechte vergelijking aangezien je Palworld lokaal kan hosten en singleplayer kan spelen, bij Helldivers moet alles via hun servers gebeuren. Dat palworld niet 1 keer problemen had is ook gewoon een leugen, ik heb daar ook meerdere dagen problemen gehad tijdens de drukke uren om een server te hosten.

Ik geloof ook wel oprecht dat de devs er alles aan proberen te doen om iedereen te laten spelen en dat ze niet gewoon wat excuses posten op twitter terwijl ze eigenlijk cocktails op de bahamas zitten te drinken. :unsure:
Um bij Palword is er gewoon een serverlijst waarin je kon joinen om met andere random mensen te spelen. En die servers hebben nooit plat gelegen of iets dergelijks.

Jij dat een server probeert te hosten is iets anders.
Het kan even goed aan uw netwerk hebben gelegen of iets anders.
 
Um bij Palword is er gewoon een serverlijst waarin je kon joinen om met andere random mensen te spelen. En die servers hebben nooit plat gelegen of iets dergelijks.

Jij dat een server probeert te hosten is iets anders.
Het kan even goed aan uw netwerk hebben gelegen of iets anders.
Ja Palworld had idd ook wel een paar officiele servers maar dat is niets in vergelijking met Helldivers waar alles via hun servers moet gebeuren he, Palworld werd door de meeste gewoon lokaal of singleplayer gespeeld. En nee dat lag niet aan mijn netwerk, er waren toen ook duizenden spelers met dat zelfde probleem, enkel tijdens de drukke uren. Maar goed mijn punt is gewoon dat je appels met peren aan het vergelijken bent.
 
Met de nieuwe patch is het hier eindelijk in orde op PC. Hij vind terug andere spelers. Net een vijftal potjes achter de rug met dezelfde randoms. Deden het behoorlijk goed, alle missions geslaagd en telkens ook alle sidemissions completed.
 
Met de nieuwe patch is het hier eindelijk in orde op PC. Hij vind terug andere spelers. Net een vijftal potjes achter de rug met dezelfde randoms. Deden het behoorlijk goed, alle missions geslaagd en telkens ook alle sidemissions completed.
Ja ik ben nog niet volledig mee met het systeem van missies. Maar dat zal wel aan mij liggen :)
 
Ja Palworld had idd ook wel een paar officiele servers maar dat is niets in vergelijking met Helldivers waar alles via hun servers moet gebeuren he, Palworld werd door de meeste gewoon lokaal of singleplayer gespeeld. En nee dat lag niet aan mijn netwerk, er waren toen ook duizenden spelers met dat zelfde probleem, enkel tijdens de drukke uren. Maar goed mijn punt is gewoon dat je appels met peren aan het vergelijken bent.
In mijn ogen is dit hetzelfde hoor.

éénmaal je een online game speelt verloopt alle communicatie via servers.
Er waren in Palword servers vol van 20+ man, meerdere servers en die waren allemaal vol de éérste dagen er was hier en daar plaats sure.

Als je offline speelde dan was dit gescheiden en lokaal dus ja dit heeft niet een effect.

Het punt is voor de officiele servers heeft men niet geklaagd, er was geen downtime (buiten maintenance) en je kon altijd joinen.

Hier is het tegenovergestelde het is niet direct appels en peren vergelijken, het soort game wel. maar éénmaal je online begint draait het gewoon om de servers, netcode en communicatie online tussen het verkeer en of je nu Helldivers speelt, Palworld of Diablo 4 alle communicatie is via servers.
 
Pff, ik speel nu een 3tal dagen en heb nog geen enkele keer met iemand kunnen spelen.
Speel telkens alleen, maar is toch pittig met momenten.

Ik kan gewoon niks joinen.
Het rare is, als ik aan die wereldbol sta blijft alles op nul staan.
Van hoeveel helldivers er online zijn en zo.

Zo is de fun er wel snel af.
 
Ik begrijp de frustratie van mensen, je koopt iets en wilt dan uiteraard dat het werkt (en terecht)

Maar volgens mij onderschatten sommigen hier wat voor een werk zoiets met zich meebrengt. Ik ben er van overtuigd dat de mensen bij Arrowhead alles op alles zetten om het zo snel mogelijk stabieler te laten draaien. Maar dat zijn ook maar mensen zoals ons hè geen machines.
 
Terug
Bovenaan