Shooter PC PS5 Helldivers 2

Is er mogelijkheid tot clan ofzo? 't wordt toch eens tijd dat we elkaar hier opzoeken want toch niet top alleen of met randoms.
 
Vorige week toch ook maar eens Helldivers 2 gekocht en van het weekend ongeveer een uurtje en half kunnen spelen. Paar missies gedaan met 1 andere random persoon. Geen van ons twee wist deftig wat we moesten doen, en het was duidelijk zichtbaar... "destroy silos"... ja, goed... hoe? Stonden we er allebei maar wat rond te huppelen :tongue:
Enorm leuk spel... nu geduldig aant wachten tot de server issues opgelost zijn.
 
Vorige week toch ook maar eens Helldivers 2 gekocht en van het weekend ongeveer een uurtje en half kunnen spelen. Paar missies gedaan met 1 andere random persoon. Geen van ons twee wist deftig wat we moesten doen, en het was duidelijk zichtbaar... "destroy silos"... ja, goed... hoe? Stonden we er allebei maar wat rond te huppelen :tongue:
Enorm leuk spel... nu geduldig aant wachten tot de server issues opgelost zijn.
Lol, ik hoop niet dat ik die andere persoon dan toevallig was want heb juist dezelfde situatie gehad.
Het was zo hectisch met de enemy en met in paniek te geraken dat ik geen ammo meer had en dat ik niet goed wist wat ik met de Stratagems moest doen, .... :) na paar uren spelen zal dat wel beteren hoop ik :)
 
Ja ik hoop dat het werkt vandaag want wil me wat verdiepen in de Srategems. Ga de turrets wat beginnen gebruiken denken.
Hebben er hier veel mensen de Super citizen edition gekocht. Ik voorlopig de gewone versie in ieder geval.
 
Ja ik hoop dat het werkt vandaag want wil me wat verdiepen in de Srategems. Ga de turrets wat beginnen gebruiken denken.
Hebben er hier veel mensen de Super citizen edition gekocht. Ik voorlopig de gewone versie in ieder geval.
ja ik heb de super citizen edition gekocht
 
Nja juist een uur proberen erin te geraken via steam bleef maar staan op servers reached capacity.

Tis echt wel erg ik snap wel dat Arrowhead een kleine studio is maar 2 weken lang problemen hebben met hun netcode, geen que timer en het ergste van al geen AFK kick tool is een lichte fail.
Reddit is vol van posts van mensen die gewoon niet uitloggen uit de game en het laten draaien zodat ze ingelogd blijven, bij PS5 als je je ps5 gewoon in rest mode zet ZONDER de game af te sluiten blijf je ingelogd en het klopt ook, want ik zeg het ik stond gewoon 1h lang op de loading screen geen enkele beweging gewoon "retrying to log in"

Hun steam rating ging van very positive nu naar mixed wat ik kan begrijpen ik snap gewoon niet waarom Sony niet ingrijpt en hen helpt misschien doen ze het I dunno?
maar het gaat nu donderdag 2de week zijn van de launch ze zouden deze problemen al opgelost moeten hebben ze hebben tijd genoeg gehad om te zien dat hun spel in populariteit wint.
 
Nja juist een uur proberen erin te geraken via steam bleef maar staan op servers reached capacity.

Tis echt wel erg ik snap wel dat Arrowhead een kleine studio is maar 2 weken lang problemen hebben met hun netcode, geen que timer en het ergste van al geen AFK kick tool is een lichte fail.
Reddit is vol van posts van mensen die gewoon niet uitloggen uit de game en het laten draaien zodat ze ingelogd blijven, bij PS5 als je je ps5 gewoon in rest mode zet ZONDER de game af te sluiten blijf je ingelogd en het klopt ook, want ik zeg het ik stond gewoon 1h lang op de loading screen geen enkele beweging gewoon "retrying to log in"

Hun steam rating ging van very positive nu naar mixed wat ik kan begrijpen ik snap gewoon niet waarom Sony niet ingrijpt en hen helpt misschien doen ze het I dunno?
maar het gaat nu donderdag 2de week zijn van de launch ze zouden deze problemen al opgelost moeten hebben ze hebben tijd genoeg gehad om te zien dat hun spel in populariteit wint.

Ik ga dit hier gwn even achterlaten. Het zal wel in orde komen, manne hadde maar 100k voorzien.
En heb de steamreviews eens bezien. Ik snap dat het frustrerend is om niet ingelogd te gerake, maar dan negatieve review geve snap ik ni ...

Ah en afk kick zou in volgende patch komen
 
Nja juist een uur proberen erin te geraken via steam bleef maar staan op servers reached capacity.

Tis echt wel erg ik snap wel dat Arrowhead een kleine studio is maar 2 weken lang problemen hebben met hun netcode, geen que timer en het ergste van al geen AFK kick tool is een lichte fail.
Reddit is vol van posts van mensen die gewoon niet uitloggen uit de game en het laten draaien zodat ze ingelogd blijven, bij PS5 als je je ps5 gewoon in rest mode zet ZONDER de game af te sluiten blijf je ingelogd en het klopt ook, want ik zeg het ik stond gewoon 1h lang op de loading screen geen enkele beweging gewoon "retrying to log in"

Hun steam rating ging van very positive nu naar mixed wat ik kan begrijpen ik snap gewoon niet waarom Sony niet ingrijpt en hen helpt misschien doen ze het I dunno?
maar het gaat nu donderdag 2de week zijn van de launch ze zouden deze problemen al opgelost moeten hebben ze hebben tijd genoeg gehad om te zien dat hun spel in populariteit wint.
Game is nog maar 9 dagen uit, en is idd een kleine studio.

Het zal wel in orde komen, Steam reviews meest belachelijke ooit ze laten daar al een negatieve reviews achter voor de domste shit.
 
Gaat het makkelijker als je vrienden joint via psn ipv van via de game? Ik zie altijd wel wat vrienden online die ik kan joinen via de ps5 homescreen maar ik weet nooit of die liever solo spelen. Dat zou wel een oplossing kunnen dienen dan.
 
Ja het zal waarschijnlijk wel in orde komen maar Sony zou hier toch ook eens mogen bijtreden denk ik dan.
Het is gewoon jammer dat als je een spel nieuw koopt dat ge het zo goed als niet kunt sprelen.
Gisteren 4 keer opnieuw moeten inloggen en elke keer blijft die hangen in een loading screen wanneer de Divers op de planeet komen.
Heb 1 keer gehad dat het na 8 minuten toch ineens lukt maar heb hem eens laten laden en na een half uur heb ik men PS5 maar afgezet :)
Ik zou eigenlijk echt zo eens een paar uren moeten kunnen doorspelen om volledig in het spel te geraken :)
 
Dat scherm "servers are at capacity, retrying in ... seconds" slaat ook nergens op. Gisteren startte we met 4 het spel tegelijk op, 2 konden er meteen in, 2 andere zaten vast op dat scherm, waarvan eentje er 15 minuten later ook in geraakte. De andere zat nog EEN UUR te wachten waarna hij toch maar eens het spel opnieuw opstartte en toen was hij ook meteen binnen... :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Ja het is geen queue maar random. Kan nadelig zijn waneer je er in groep aan begint maar zo is iedereen gelijk.

Ik geef deze mannen ook wel het voordeel van de twijfel. Heb het maar voor als indie gamepje dat uw spel ineens viraal gaat en er een miljoen mensen tegelijk online willen. De hype gaat wel liggen en de servers zullen wel uitgebreid worden eerstdaags.
 
Ja het is geen queue maar random. Kan nadelig zijn waneer je er in groep aan begint maar zo is iedereen gelijk.

Ik geef deze mannen ook wel het voordeel van de twijfel. Heb het maar voor als indie gamepje dat uw spel ineens viraal gaat en er een miljoen mensen tegelijk online willen. De hype gaat wel liggen en de servers zullen wel uitgebreid worden eerstdaags.
Ja idd, ik begrijp dat ook wel een deel. Als kleine uitgever is dat financieel niet evident om op te lossen denk ik.
Maar zou Sony daar dan ook niet mee in kunnen ondersteunen ?
 
Terug
Bovenaan