Shooter PC PS5 Helldivers 2

Gisteren eens gaan zien op die planeet met de terminators. Da's precies dubbel zo moeilijk? Zijn er moeilijkheidsgraden per regio te zien buiten die dat je zelf kan instellen?
 
Gisteren eens gaan zien op die planeet met de terminators. Da's precies dubbel zo moeilijk? Zijn er moeilijkheidsgraden per regio te zien buiten die dat je zelf kan instellen?
Als je die defend missies doet waar je mensen moet extracten die is wat bugged, missie's tijd zou normaal 40min moeten zijn maar je krijgt 15min de tijd waardoor de game dubbel zo veel terminators stuurt dan normaal.
Bijna op elke difficulty is die missie moeilijk door de bug.
Ik heb het een paar keer kunnen doen op normal of challenging denk ik vanaf hard is die niet te doen.
 
Dacht daarstraks ff te spelen. Servers zijn voorlopig weer fucked precies. Kon niemand vinden om te joinen. Hopelijk snel in orde.
 
Hopelijk fixen ze het idd snel, gisterenavond gekocht maar tot nu toe nog geen seconde kunnen spelen. Steeds de error dat servers at full capacity zijn.
 
ja vanaf een uur of 6 savonds begint da , dat ze vol zitten en ze hebben de capaciteit al verdubbeld en na 5 min was het terug vol.
het spel is gewoon een super groot succes da zij niet verwacht hadden.
 
Wel raar dat je in de file moet staan maar dan nadien, als je binnen bent, geen missies vindt waarin je een ander team kan joinen.
Net enkele solo missies gedaan, geeft wel voldoening maar tis toch snel iets te moeilijk eens ik een hoger niveau probeer.
 
Gisteren ook gekocht en gespeeld.
Helldivers 1 heb ik ook nog gespeeld, was wel tof.

Ziet er wel leuk uit, hopelijk ook meer variatie in de missies op termijn.

Gisterenavond dan ook in de wachtrij gestaan, uiteindelijk is er 1 iemand binnen geraakt en zijn wij kunnen joinen via PSN zelf.
Het duurde wel enorm lang (4-5min) maar het is toch gelukt ineens.
 
Hmm na 5 min zit ik er meestal wel in, spel gewoon automatisch laten herproberen
Heeft hier telkens meer dan half uur opengestaan zonder resultaat. Zonet wel binnen geraakt, ondertussen de tutorial missie kunnen afwerken. Wel wat zitten klooien met de keybindings (PC) want die staan standaard ingesteld voor qwerty. Maar om aan een mission beginnen zat er niet meer in. Moet binnen half uur vertrekken naar mijn werk en de missies duren blijkbaar allemaal 40 minuten. Vanavond nog maar eens proberen indien we erin geraken.
 
't Is al een tijdje dat ik denk om een PS5 aan te kopen. Omwille van de co-op zou ik ene gaan halen.
Hopelijk zijn de bugs en server capaciteit snel opgelost.
 
Deze middag gekocht en even kunnen spelen. Nu geraak ik er al meer dan een uur niet op. Toch lastig voor de spelers dat ze dit niet sneller kunnen oplossen
 
Daarnet na 20 minuten binnen geraakt, eerste game na 2 seconden neergemaaid door mijn teammate :sarcastic:. Geen mogelijkheid tot revive precies of moet zijn dat ik er over kijk. Tweede game met iemand anders, moesten we mensen beschermen maar gefailed, waarschijnlijk omdat ik niet goed wist wat te doen, net voor extraction zonder ammo geraakt en gesneuveld dus niet kunnen extracten, mijn teamgenoot wel. Dan derde game gestart, niemand gejoined dus die heb ik solo afgewerkt (bug commanders killen). Twee keer gedood, wederom door gebrek aan ammo, maar nu kon ik wel telkens opnieuw respawnen.
Had eigenlijk wel verwacht dat de games telkens gingen volzitten met 4 spelers aangezien de queue's maar blijkbaar niet.
 
Daarnet na 20 minuten binnen geraakt, eerste game na 2 seconden neergemaaid door mijn teammate :sarcastic:. Geen mogelijkheid tot revive precies of moet zijn dat ik er over kijk. Tweede game met iemand anders, moesten we mensen beschermen maar gefailed, waarschijnlijk omdat ik niet goed wist wat te doen, net voor extraction zonder ammo geraakt en gesneuveld dus niet kunnen extracten, mijn teamgenoot wel. Dan derde game gestart, niemand gejoined dus die heb ik solo afgewerkt (bug commanders killen). Twee keer gedood, wederom door gebrek aan ammo, maar nu kon ik wel telkens opnieuw respawnen.
Had eigenlijk wel verwacht dat de games telkens gingen volzitten met 4 spelers aangezien de queue's maar blijkbaar niet.
Medespelers moete u review via strategem enkel in solo of als iedereen dood is gebeurt de respawn automatisch.
En quickplay doen voor in groepen te geraken of als je je missie kiest een marker op de map kiezen met al 3/4 man in de missie
 
Ok, gisteren dan toch nog gelukt maar idd ook zonder matchmaking.
OMG wat is dat spel moeilijk als je solo speelt :)
Ben wel noob want heb de eerste nooit gespeeld. In al die chaos is het voor mij toch moeilijk om die stratagems te gebruiken in ieder geval.
Moet de gametechnieken nog wat onder de knie krijgen denk ik :)
 
Terug
Bovenaan