Heeft er iemand hier een privechauffeur?

Privéchauffeur vinden die met een 7 reeks wilt rondrijden wordt in dat wereldje dan ook vierkant uitgelachen, ge vraagt hier eigenlijk of niemand hier een kapitein kent om met uw jacht te varen en dan met een rubber opblaasbootje afkomen. Dus ge snapt toch dat de meesten dan belachelijk reageren? Best uw vraag stellen in de vorm van een zoekertje op de facebook van uw plaatselijke gemeente. Succes!
Is dit eigenlijk een serieuze reactie? Want de 7 reeks wordt wel degelijk gebruikt door privé chauffeurs om mensen rond te rijden hoor.
Het is niet voor niets dat BMW de BMW 7 L uitgebracht heeft. Dat is echt niet voor extra ruimte voor de kinderen :p

Is dit eigenlijk een serieuze reactie? Want de 7 reeks wordt wel degelijk gebruikt door privé chauffeurs om mensen rond te rijden hoor.
Het is niet voor niets dat BMW de BMW 7 L uitgebracht heeft. Dat is echt niet voor extra ruimte voor de kinderen :p
Mensen uit de basse-classe zeker.
Je weet toch zelf ook dat BMW het budget merk van BMW is. Het premium merk bij BMW is rolls-royce.
Maar BMW is wel premium tegenover andere merken. Dus hoe goed rolls dan is, of hoe slecht de andere dat mag je zelf invullen.

Mijn baas heeft altijd een privé chauffeur vast in dienst gehad om hem met zijn Maybach rond te rijden. Sinds een tijdje (door corona?) gebruikt die blijkbaar een site om per uur een chauffeur te boeken. Die prijzen vielen goed mee.

Toen ik bij jan de nul werkte had ik een privé chauffeur (egypte/congo). We vaak te delen met een collega.
Reden: Te gevaarlijk op de weg / te goedkope chauffeurs

Ik heb dat gehad voor mezelf ja. Na mijn werk als gerechtspsycholoog. Ben ik gaan werken als internationaal onderhandelaar voor bepaalde deals. Ons kantoor had wel in verschillende landen een vestiging (Bangladesh, Australië, Ghana etc.) en we deden vooral export import van cement en clinker. Dus in die landen al d'office.

Maar die periode dreef mijn hypersomnia mij tot extremen en had ik al gemerkt ik ook achter stuur in slaap viel. Dat kon dus niet zonder gevolgen blijven in België.
Dus toen betrouwbaar iemand gevonden, geen hoge standaarden, geen speciale auto's... Half tijds in dienst.

Tot ik die ziekte onder controle kreeg. Maar nu doe ik nog weinig verplaatsingen dus is dat niet meer nodig.

Terug
Bovenaan