Heeft er iemand hier een privechauffeur?

Ik heb enkel een chauffeur nodig. Geen auto.
Maatpak? Dat vind ik toch niet van deze tijd en belachelijk zelfs
Wel, een collega van mij komt met een chauffeur en een A8. En die chauffeur heeft een maatpak en zo'n petje op. Daar wilt ge toch niet naast gaan staan met uw 7-reeks en dan een chauffeur die dat niet heeft?

Mijn partner is mijn chauffeur.
Ik laat mij graag voeren. Zij is blij dat ze mag rijden. Ik betaal haar in liefde.
Kruip je dan van achter? Zoals de echte?

Mijn baas heeft een chauffeur en die is gewoon voltijds in dienst.
Idd, ken ook zo iemand. Die heeft gewoon een chauffeur voltijds in dienst.

Heb eens met die chauffeur staan praten. Die moet dag en nacht paraat staan. Als de zonen van zijn werkgever willen uitgaan voert hij die, wacht tot ze naar huis willen. Ik ontmoette die chauffeur op een babyborrel, die stond daar een uur of 4 te wachten.

In ons bedrijf hebben we die getdriven al een aantal keer gebruikt. Een chauffeur (in de praktijk altijd al een student geweest) komt met zijn privéwagen tot thuis of op kantoor en rijdt dan met je eigen auto naar waar je wil. Ondanks dat het studenten zijn, geen klachten over de rijvaardigheden of rijstijl.

Op mijn vorige job waren ook een aantal medewerkers die als chauffeur voor de voorzitter of buitenlandse bezoekers dubbelden. Die mochten dan soms in het weekend opdraven, of de hoge heren 's avonds naar een chique diner voeren (dat vaak makkelijker bereikbaar was te voet want we zaten in centrum brussel) en dan een paar uur wachten tot ze vol gegeten en gedronken waren...

Toen ik studeerde had ik les van Johan Vandelanotte, toen federaal minister, en zijn chauffeur zat toen ook gewoon in de auto te wachten.

Lijkt mij een dodelijk saai bestaan eerlijk gezegd.

Terug
Bovenaan