Haartransplantatie

Ik drop het even hier:

Stem cells have characteristics to renew themselves by splitting extensively while maintaining their initial shape. Stem cells that have the potential to regenerate hair follicles can be obtained from different sources, such as adipose tissue, bone marrow, or hair follicles in areas not affected by baldness.

Nog enkele jaren en we kunnen onze stamcellen laten reactiveren om weer haargroei te hebben.

Midden maart consultatie bij dr. bisanga.

Consult gedaan online - daarnet opgebeld, 4 euro per graft indien arts dr. bisanga, en 2,5 eur per graft indien ingreep uitgevoerd door zijn assistenten.

2500 grafts schatte men, dus 10k.

Ik kijk uit naar consult en ingreep nadien!

Trigger was een recente foto die ik zag van mezelf en ik dacht neen, ik moet er iets aan doen.

Laatst bewerkt:
Helaas, zoals zovelen, inhammen. Het is precies de noordzee enkel komt die terug als het vloed is. Zijn hier een paar mensen die ervaring hebben met haarklinieken in Belgie of net over de grens met Nederland? Ik zou graag een goede kliniek hebben, al betaal ik iets meer dan...

Midden maart consultatie bij dr. bisanga.

Consult gedaan online - daarnet opgebeld, 4 euro per graft indien arts dr. bisanga, en 2,5 eur per graft indien ingreep uitgevoerd door zijn assistenten.

2500 grafts schatte men, dus 10k.

Ik kijk uit naar consult en ingreep nadien!

Trigger was een recente foto die ik zag van mezelf en ik dacht neen, ik moet er iets aan doen.

Ga je voor de 4 euro dan? Toch serieus pak duurder dan de assistenten?

Er is heel vaak een groot kwaliteitsverschil en gepersonaliseerde aanpak als je bij een bekende dokter gaat die een grote naam is in dit wereldje.

De “hair mills” zoals ze zeggen zijn beetje hit or miss. En zeker als je het budget hebt kan je ze beter vermijden.

De resultaten van de bekendere toppers zijn vaak zeer goed en zeer natuurlijk….

Helaas, zoals zovelen, inhammen. Het is precies de noordzee enkel komt die terug als het vloed is. Zijn hier een paar mensen die ervaring hebben met haarklinieken in Belgie of net over de grens met Nederland? Ik zou graag een goede kliniek hebben, al betaal ik iets meer dan...

Feriduni in Hasselt is heel goed schijnt…

In NL heb je bvb FUEGENIX waar ik zot goede resultaten van gezien heb op haarweb.
Offertes bij hem starten blijkbaar vanaf 15k tot makkelijk 25k…

Nog een belangrijk verschil hier is dat zij vaak heel goede resultaten krijgen met veel minder grafts dan hair mills.
Wat beter is voor uw donor + opties voor eventueel 2e HT.

Feriduni in Hasselt is heel goed schijnt…

In NL heb je bvb FUEGENIX waar ik zot goede resultaten van gezien heb op haarweb.
Offertes bij hem starten blijkbaar vanaf 15k tot makkelijk 25k…

Nog een belangrijk verschil hier is dat zij vaak heel goede resultaten krijgen met veel minder grafts dan hair mills.
Wat beter is voor uw donor + opties voor eventueel 2e HT.

online intake gesprek bij FUEGENIX: 1.000 euro.

Serieus mannekes...

Ik ben voor mijn inhammen naar Delft gegaan, Hairtec. Mijn ervaringen zijn hierboven te lezen

Altijd al een "hoog voorhoofd" gehad en heb ook wat inhammen, maar 15-25k voor haartransplantatie? Dan loop ik wel rond met een coupe militaire als het echt te erg wordt ...

Altijd al een "hoog voorhoofd" gehad en heb ook wat inhammen, maar 15-25k voor haartransplantatie? Dan loop ik wel rond met een coupe militaire als het echt te erg wordt ...

Dat zijn echt wel de toppers der toppers denk ik. Ik had vorig jaar in Antwerpen een offerte voor 7k (enkel inhammen), uiteindelijk niet gedaan omdat mijn inhammen nog meevallen en ik vooral mijn uitdunnend haar bovenaan wil aanpakken maar dat wouden ze nog niet doen omdat ik nog teveel haar heb volgens hun en er teveel risico is op schade aan de bestaande haren.

Zij: je hebt nog teveel haar
Ik: ik vind van niet

lol.

Zot. Nja die mens behandelt BV’s dusja das ene da volk aantrekt ….

Voor 20k gingek het ook wel afscheren haha.

Nja ik ben momenteel echt wel al tevreden met mn resultaat en tis nu iets meer dan 5 maand. Dus normaalgezien als je het mag geloven moet dat nog veeeel verbeteren.

Als ik het echt recht omhoog zet, dus geen haar van vanachter ertussen gemengd, kan je er wel goed doorkijken. Maar als ik het zowat inblend echt niet meer. + de haarlijn is echt goed gevuld.

Ja oké kost veel geld maar (en bijna iedereen die te kampen heeft met haarverlies kan dit beamen):
- telkens je een foto ziet van uzelf met dunnend haar
- telkens als iemand een opmerking maakt (vaak grappend, maar het is ongepast)
-telkens als je neerzit aan tafel en bv iemand stelt zich recht om naar toilet te gaan en komt dan dan terug en ziet uw uitdunnende kruin… of je denkt dat die daar naar kijken is al genoeg !
- uit het zwembad komen en weten dat het je het dak door de bladeren kan zien of hoe zeggen ze dat.
Dan is die 10k of meer of iets minder ineens niet zoveel geld meer.

Voor mij is haar gewoon mezelf iets zekerder voelen. Misschien ook wat vechten tegen het ouder worden? Je ziet er ineens ook een pak jonger uit met meer haar.
Zelfvertrouwen is alles toch?

1000% akkoord met wat ge zegt, en heel herkenbaar!!

Als ge spreekt van de kruin, dan zou ik persoonlijk ook wel wat dieper tasten… dat vereist echt skills om die haar krul terug natuurlijk op te vullen.

Terug
Bovenaan