Philharmoniker
Active member
Goh. Das voer voor discussie hé.Zou op zich wel terugbetaald moeten kunnen worden.
Als men maagringen etc terugbetaald, waarom dit dan niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh. Das voer voor discussie hé.Zou op zich wel terugbetaald moeten kunnen worden.
De impact op de algemene gezondheid is toch nog compleet anders imo.Zou op zich wel terugbetaald moeten kunnen worden.
Hoelang heeft die verdoving geduurd/hoeveel injecties waren dat?
Bij mij gaan ze wel met zo’n dermojet voorverdoven zonder naald om daarna te verdoven met naald. Da’s enkel vanachter want vanvoor is dat moeilijker dus daar direct met naald verdoven
Ben ook al heel de tijd aan’t denken om te annuleren haha maar zal het maar doen.
Hebben ze uw achterkant ook volledig geschoren? Had gelezen op de website dat ze dat deels kunnen scheren bij lang haar zodat haar er nog over ligt. Heb medium lang haar vanachter en wil niet zo half geschoren zijn haha

Zou op zich wel terugbetaald moeten kunnen worden.
Geprobeerd en geen resultaat gehad. heb het gevoel dat het heel dure marketing is die ze in je hoofd spuiten.Iemand ervaring met PRP-behandeling voor het haar? Is het effect merkbaar of is het geldverspilling?
Pfff hahahaWaren wel meer naalden dan verwacht haha. Kwil u niet ontmoedigen. Maja… gewoon ff op uw tanden bijten. En idd eerst is het zo “naaldloos”, maar uw ontvangstgebied is wel puur naald haha. Maar echt cava wel ze, gene stress!!!!
Kweenie ze staken die naalden super snel na elkaar kweenie hoe da ging, kwas gwn ff aan iets anders aant denken en gwn ff op de tanden bijten en dan wast al gedaan
Achterkant was volledig kaal en de zijkant ook een stuk. Ge gaat echt wel een raar kapsel hebben nadien ze, ff doorbijten. Ik heb 2 weken van thuisgewerkt, daarna viel het niet echt meer op.
Als ik het resultaat zie dat ik nu na amper 4 maand al heb, zonder twijfel doe ik het meteen opnieuw!!!
Het zelfvertrouwen dat ik nu weer heb is echt zot…
Gwn voor de spiegel staan en mijn haarlijn zien is gwn zo’n onbeschrijfelijk gevoel.
Moet wel zeggen dat bepaalde plekken op mijn hoofd nog steeds verdoofd zijn.
Tis al beter dan 2 maand geleden maar toch paar stukken nog geen gevoel. Kan blijkbaar zelfs tot 6 maanden duren.

Pfff hahaha
En doet die voorverdoving zeer want das gewoon zo’n luchtdrukachtig iets maar volgens mij gaat da nog ketsen geven
En heb ook nog eerst prp behandeling
Ze schatten mij nu al 25 terwijl ik 32 benJe overleeft het wel en nadien ga je er jaren jonger uitzien.
kga er gelijk een foetus uitzien 
Goh das ne harde tik maar bedoel das geen scherp gevoel ofzo…. Aleja keer uw hoofd ergens stoten is ook geen ramp he en zo hard is het zelfs niet.Pfff hahaha
En doet die voorverdoving zeer want das gewoon zo’n luchtdrukachtig iets maar volgens mij gaat da nog ketsen geven
En heb ook nog eerst prp behandeling
ma da ging op zich nog vrij snel wel weg maar soms moesten ze nog wa bijverdoven…. En dan ging die weer omhoog lol. Mja, gwn eerlijk zijn als ge iets voelt gwn zeggen, want blijkbaar heeft het invloed op de bloeding als ge pijn hebt en verzwijgt om geen nieuwe naald te moeten krijgen 
Tussen de 10 en 12k blijkbaar volgens deze reportage. De resultaten die op de website van Feriduni staan heb ik even bekeken. Ze zijn wel heel natuurlijk, de de meeste hebben nog redelijk grote inhammen. Ik heb het idee dat ze in Turkije dat ook sneller meepakken, of ben ik mis?Denk artsen als Feriduni, Bisanga, Devroye (3 Belgische wereldtoppers), dat die vlot 15k rekenen.
Tussen de 10 en 12k blijkbaar volgens deze reportage. De resultaten die op de website van Feriduni staan heb ik even bekeken. Ze zijn wel heel natuurlijk, de de meeste hebben nog redelijk grote inhammen. Ik heb het idee dat ze in Turkije dat ook sneller meepakken, of ben ik mis?
VRT MAX
radio2.be
Tussen de 10 en 12k blijkbaar volgens deze reportage. De resultaten die op de website van Feriduni staan heb ik even bekeken. Ze zijn wel heel natuurlijk, de de meeste hebben nog redelijk grote inhammen. Ik heb het idee dat ze in Turkije dat ook sneller meepakken, of ben ik mis?
VRT MAX
radio2.be
Ik heb al dingen gezien van FUEGENIX, mensen met serieuze kaalheid, ~2500 grafts en dat lijkt terug een volle bos haar …..
Veel geld en is het resultaat echt zoals beloofd en meer nog, blijft het langdurig of valt het weer uit? Die zonnebankRomeo, hoeveel keer heeft die nu al niet laten prutsen aan zijn haar. Die zal natuurlijk wel zijn BV-schap gebruiken om een fikse korting te vekrijgen. Eerst in Turkije samen met Bru, dat was dan uiteindelijk mislukt, nu staat hij weer op een site van 1 van die dure klinieken.Tussen de 10 en 12k blijkbaar volgens deze reportage. De resultaten die op de website van Feriduni staan heb ik even bekeken. Ze zijn wel heel natuurlijk, de de meeste hebben nog redelijk grote inhammen. Ik heb het idee dat ze in Turkije dat ook sneller meepakken, of ben ik mis?
VRT MAX
radio2.be
Kalend zijn is ook "normaal" bij een man van middelbare leeftijd, daarmee moet je dat nog niet willen.Als 35-40 jarige moet je geen haarlijn willen van een 20jarige. Inhammen zijn “normaal” bij een man van middelbare leeftijd.
Liever niet waarom? Omwille van de jacht of?Kalend zijn is ook "normaal" bij een man van middelbare leeftijd, daarmee moet je dat nog niet willen.
Liever geen inhammen op mijn 40 dan wél inhammen in elk geval.
Veel geld en is het resultaat echt zoals beloofd en meer nog, blijft het langdurig of valt het weer uit?
In hoeverre zijn die voor en na foto’s waarheidsgetrouw?
Met 2500 grafts ga je geen dichtheid krijgen als je ferme kaalheid hebt. Bij die foto’s merk ik toch dat er vaak een andere belichting is, ander kapsel of met fibres/haarvezels wordt gewerkt om aan te vullen.
Voor dezelfde reden waarom ik liever geen kale kruin heb, ik vind het gewoon mooier.Liever niet waarom? Omwille van de jacht of?