Yes please!Moet ik een hint geven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes please!Moet ik een hint geven?
Allez, speciaal voor u:Yes please!
Vastmans?Allez, speciaal voor u:
Linksvoetige verdediger en OHL-clubicoon die meer dan 150 wedstrijden speelde voor ons.
Ik ken er wel veel, maar zoals die hierboven, heb ik toch ook wat research moeten doen.Onnozel vraagje: zoeken jullie dat op of kunnen jullie dat echt zo goed onthouden? Indien het laatste, dan ben ik toch jaloers op jullie geheugen. Ik ben echt zo verschrikkelijk slecht in het onthouden van zulke zaken. Plaats hier een foto van een Brugge speler van 2 seizoenen geleden die geen karakterkop / titularis (genre Vormer, Vanaken) is en ik zou ze begot niet herkennen.

Flink van u!Vastmans?
Die was iets kleiner, voor de rest 2 druppels water!Jefke Delen zag er zo niet uit zeker?![]()

Niet Schuermans, en ook niet Joris Van Hout volgens mij (was ook mijn eerste gedacht want ook rostGeen idee maar de naam schuurmans komt in mij op. Terwijl ik dit typ ook de naam van hout.![]()
)

Dan mag je de Noor in kwestie benoemen hoorOpzoeken is voor watjes he Carrion. Parate kennis en anders laat ge de rest maar raden
Mss moet ge de link naar de afbeelding niet laten zoals ze was Lego Duplo, daarin staat de naam (die ik wel correct had geraden in m'n hoofd)
Downloaden, renamen en dan opnieuw uploaden naar imgur!