Guess the Footballer

Van die jaren 90 mannen herken ik ook amper iemand maar van die van begin 2000 herken ik ze toch, al is op de naam komen ook niet altijd evident.

Onnozel vraagje: zoeken jullie dat op of kunnen jullie dat echt zo goed onthouden? Indien het laatste, dan ben ik toch jaloers op jullie geheugen. Ik ben echt zo verschrikkelijk slecht in het onthouden van zulke zaken. Plaats hier een foto van een Brugge speler van 2 seizoenen geleden die geen karakterkop / titularis (genre Vormer, Vanaken) is en ik zou ze begot niet herkennen.
Ik ken er wel veel, maar zoals die hierboven, heb ik toch ook wat research moeten doen.
Panini boeken hebben mij echt een fotografisch geheugen gegeven :D

TXymFbP.png

Opzoeken is voor watjes he Carrion. Parate kennis en anders laat ge de rest maar raden :)
Mss moet ge de link naar de afbeelding niet laten zoals ze was Lego Duplo, daarin staat de naam (die ik wel correct had geraden in m'n hoofd) :D
Downloaden, renamen en dan opnieuw uploaden naar imgur!

Parate kennis. Denk dat het ook wel leuk is dat je de foto liked als je de voetballer herkende maar te laat was om te antwoorden.

Als het antwoord niet gevonden is na een dag misschien werken met tips, en als dat niet werkt aan de slag met Google en de tips?

Opzoeken is voor watjes he Carrion. Parate kennis en anders laat ge de rest maar raden :)
Mss moet ge de link naar de afbeelding niet laten zoals ze was Lego Duplo, daarin staat de naam (die ik wel correct had geraden in m'n hoofd) :D
Downloaden, renamen en dan opnieuw uploaden naar imgur!
Dan mag je de Noor in kwestie benoemen hoor 😁

Terug
Bovenaan