Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb altijd al hetzelfde nummer gehad. Dat gaat mee van 1998 ofzo en ik heb dat over 2 werkgevers al meegenomen.
Maar wel terecht opmerking van @Japser , ik wist niet dat het wettelijk kon maar als je werkgever je nummer niet laat gaan is dat wel een risico voor je privé.
Bij handelsvertegenwoordigers is zo'n gsm nummer wel goud waard.Dat kan je toch vragen?
Mijn nummer heb ik al van voor ik werkte en als ik vertrek blijft dat mijn nummer.
Wat gaat je werkgever met jou nummer kunnen doen… wordt iemand anders constant gebeld door uw kenissen.
Bij handelsvertegenwoordigers is zo'n gsm nummer wel goud waard.
Wettelijk moet je bij het overdragen van je nummer door je werkgever iets laten tekenen zodat het achteraf terug je eigen nummer wordt. Kan bij een rumoerig ontslag wel anders voor miserie zorgen.
Ik denk als ze je abonnement hebben overgenomen (als in: je hebt hetzelfde abonnement als al je collega's, betaald door het bedrijf) dat ze technisch jouw nummer "bezitten" en je ergens wel een overdracht zal hebben toegestaan.Mijn werkgever heeft mijn gsmnummer niet overgenomen volgens mij, dat staat nog steeds op mijn persoonlijke naam. Ze hebben mijn abbonement overgenomen.
Dat laatste kan je uiteraard afzetten.Net zoals velen al zeiden, dual sim of twee gsm's....
Ik heb de fout gemaakt om mijn nummer te laten overnemen met als gevolg dat ik op een zondagavond plotseling whatsapp berichten kreeg van één van mijn bazen. De kloterij is als je die dan negeert kan hij/zij dat perfect zien aangezien whatsapp toont wnnr je het laatst online bent geweest. For the record het was absoluut niet dringend of noodzakelijk, wel hoogst vervelend.
Zat ook in die situatie.Stel je hebt je eigen gsm met eigen oproepnummer. Maar je nieuwe werkgever wil je een gsm kopen + abo en je mag deze ook prive gebruiken.
Ga je dan voor het gemak van 1 gsm of behoud je liever je eigen nr/gsm voor prive zaken en de tweede gsm voor werk gerelateerde zaken. Wat ook inhoud dat je vaak 2 gsm's op zak hebt.
. Maar ik wist dat en soms pakte ik op, soms ook niet... afhankelijk van mijn mindset. Ik doe dat al 10 jaar zo, ook voor mijn huidige bedrijf en ik heb nog nooit miserie gehad met een telefoon die ik niet op nam buiten de uren.Voorbeeld van mijn vorige werkgever.Wat gaat je werkgever met jou nummer kunnen doen… wordt iemand anders constant gebeld door uw kenissen.