StevenFM
Well-known member
wie is uw geitIk ga blijven ontkennen dat Messi de goat is, zelfs al winnen ze. Neh.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie is uw geitIk ga blijven ontkennen dat Messi de goat is, zelfs al winnen ze. Neh.![]()
Mijn teleurstelling is immens en mijn dag is om zeep.
Gaat volgens mij een kopie zijn van hun 2021 wedstrijd tegen Brazilië. Beenhouwerij pur sang.Benieuwd of Spanje om kan met het agressieve spel van Argentinie, gezien scheidsrechters heel veel toelaten. Gaat Argentinie zo agressief spelen dat Spanje niet in haar normale spel kan komen?

Vrt max appI do you one better, mijn trein heeft 50 minuten vertraging waardoor ik mijn aansluiting mis en in totaal 2 uur te laat thuis zal arriveren en de hele finale zal missen.
Ik zou bijna wensen dat de pauze 45 minuten gaat duren...
VPN naar Belgie nodig anders werkt dat nietVrt max app
Ah juist ja was vergeten dat die in het buitenland zatVPN naar Belgie nodig anders werkt dat niet

Zeker? Heb dat bij het EK 24 gebruikt in Zweden zonder VPN en ging perfect.VPN naar Belgie nodig anders werkt dat niet
VPN naar Belgie nodig anders werkt dat niet
Zeker? Heb dat bij het EK 24 gebruikt in Zweden zonder VPN en ging perfect.
In UK ging het alvast niet van mij. Omwille van de rechten binnen UK kwam er steeds opZeker? Heb dat bij het EK 24 gebruikt in Zweden zonder VPN en ging perfect.
Buiten EU dat het mss anders is? Die sms die @Général Zantas nu vermeldt zat ver in het geheugen, maar heb ik toen idd ook gehad.In UK ging het alvast niet van mij. Omwille van de rechten binnen UK kwam er steeds op
Powerbank for the winGeen VPN nodig, enkel bevestiging van Belgische woonplaats op basis van sms naar Belgische nummer, waarbij mijn zus reeds vorig jaar geholpen heeft.
Probleem is niet vrt max, probleem is mijn battery level van de GSM. Maar goed, morgenvroeg dan maar kijken.

Pele ofc.wie is uw geit
Ah, 89 is uw leeftijdPele ofc.

The shithousery never ends!Eindelijk een einde aan de grootste schijtdiscussie van de laatste 20 jaar
Dit, al gun ik Spanje toch een extra ster.Ik zou het toch mooi vinden om de meest geniale voetballer twee WKs te zien winnen. Dat draagt echt wel bij aan de legende, ook naar volgende generaties toe. Zeer benieuwd naar de match. Het is een (iets te) lang, mooi toernooi geweest. Hopelijk een spannende afsluiter.
Gingen jullie niet allemaal op de NOS of BBC kijken?Klaar voor avond vol ergernis van de beenhouwers en Filip Joos.