Grote Finale - Spanje vs Argentinie - 19 Juli 2026 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    51
  • Opiniepeiling gesloten .
Benieuwd of Spanje om kan met het agressieve spel van Argentinie, gezien scheidsrechters heel veel toelaten. Gaat Argentinie zo agressief spelen dat Spanje niet in haar normale spel kan komen?
Gaat volgens mij een kopie zijn van hun 2021 wedstrijd tegen Brazilië. Beenhouwerij pur sang.
Nu mijn prognoses dit wk zijn al wel meer mis dan hit..🥹

VPN naar Belgie nodig anders werkt dat niet

Zeker? Heb dat bij het EK 24 gebruikt in Zweden zonder VPN en ging perfect.

Geen VPN nodig, enkel bevestiging van Belgische woonplaats op basis van sms naar Belgische nummer, waarbij mijn zus reeds vorig jaar geholpen heeft.

Probleem is niet vrt max, probleem is mijn battery level van de GSM. Maar goed, morgenvroeg dan maar kijken.

Ik zou het toch mooi vinden om de meest geniale voetballer twee WKs te zien winnen. Dat draagt echt wel bij aan de legende, ook naar volgende generaties toe. Zeer benieuwd naar de match. Het is een (iets te) lang, mooi toernooi geweest. Hopelijk een spannende afsluiter.

Eindelijk een einde aan de grootste schijtdiscussie van de laatste 20 jaar
The shithousery never ends!

Maar het is toch zot dat daar al twintig jaar over gediscussieerd wordt. Het zegt genoeg over hen beiden en wat voor atleten het zijn. En Cristiano zal zijn moment ook nog wel krijgen wanneer hij die 1000ste goal zal maken.

Dit zal het dan wel zijn: de allerlaatste relevante match van Messi. Het is te zot om te beseffen dat ik hem voor het eerst heb zien spelen op het WK voor U20, dat zal rond 2005 geweest zijn. En kijk nu, meer dan twintig jaar later, en ik zit nog steeds voor hem te stressen.

Nog één keer, Messi. Nog één keer!

Ik zou het toch mooi vinden om de meest geniale voetballer twee WKs te zien winnen. Dat draagt echt wel bij aan de legende, ook naar volgende generaties toe. Zeer benieuwd naar de match. Het is een (iets te) lang, mooi toernooi geweest. Hopelijk een spannende afsluiter.
Dit, al gun ik Spanje toch een extra ster.

Terug
Bovenaan