Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
ik ben ooit écht naar een trouwreceptie gegaan, peperdure cadeau gekocht en dat bleek dan in een kantine van een voetbalclub te zijn, en we kregen als avond diner een bord vol au vent met friet. I kid you not.
Die hebben dan wel redelijk wat airfryers nodig gehad.
 
Hmmmm ik heb wel een voorkeur voor iemand @Mulan
805748051808878622.png
 
ik ben ooit écht naar een trouwreceptie gegaan, peperdure cadeau gekocht en dat bleek dan in een kantine van een voetbalclub te zijn, en we kregen als avond diner een bord vol au vent met friet. I kid you not.
Alle gekheid op een stokje: niemand is u een duur trouwfeest verschuldigd. Zelfs niet voor een duur trouwcadeau 🤷‍♀️
 
Alle gekheid op een stokje: niemand is u een duur trouwfeest verschuldigd. Zelfs niet voor een duur trouwcadeau 🤷‍♀️
Ik ga zelf ook wel duuzend keer liever naar een trouwfeest met “friet en vol au vent” en daarna een dansfeest tot de zon opkomt dan eentje met 7 gangenmenu aan tafel en daarna wat stijf geschuifel en iedereen naar huis om 2u. 🤔😎
 
Ik ga zelf ook wel duuzend keer liever naar een trouwfeest met “friet en vol au vent” en daarna een dansfeest tot de zon opkomt dan eentje met 7 gangenmenu aan tafel en daarna wat stijf geschuifel en iedereen naar huis om 2u. 🤔😎
Enkel pizza, fishsticks en Britney Spears op dat van ons! 🥳🥳🥳🥳
 
Ge bedoelt dat van Tomski en jij? Op dat van mij horen sowieso ook nog sloten drank. En een fout uur (dat gerust langer mag duren).
Volgens mij is Tomski ook wel te vinden voor sloten drank! Anders jullie met elkaar? Kom ik wel Britney imiteren! 💪
 
Terug
Bovenaan