Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
DS0psPwU0AE6MLZ.jpg

Waarom noem je wannez nu trailer trash? Hij heeft een huis ook hoor...
Trailer trash is een onderverdeling, het moet geen specifiek-specifiek label zijn, het mag ook gewoon op ‘white trash’ blijven. Al denk ik niet dat de OG white trash veel met Wannez zouden moeten, ik denk dat we hem beter onder bio-verpakkingsvrije-composteerbare-recyclage zetten.

De samenvatting:
BHp8BdHCUAAQpsA
Nog een aparte verwikkeling in deze. Met de buren gisteren uit geweest; al maanden gepland maar last minute bleek dat “de buurvrouw” met haar man ook mee gingen. Ze zouden wel met de eerste Bob terugkomen om ~2u wat dus 3u is owv uur verzetten.
Potentiële Miss W had ik ook meegevraagd, dus nog voor ik wist dat zij mee gingen.
Buurvrouw deze keer zowaar meer dronken dan haar man, ook ambras toen ze zag dat hij goedkeurende blik deed naar twee dansende vrouwen en op moment dat de eerste Bob ging vertrekken, zie ik van op dansvloer dat ze met Miss W aan ons tafel staat te babbelen (lallen). 🤔
Eerste groepje naar huis tegen dat ik terug aan de tafel kom en dan vertelt Miss W dat buurvrouw nog niet naar huis wou en vroeg of ze niet later met ons mocht mee terug rijden en dan bij ons blijven slapen. :crazy:
Héél ff dacht ik “Welwel 😏” maar de walging in haar stem sprak boekdelen.

En waarom zou je dat niet mogen?
Het mag, absoluut, alleen is het gewoon een teleurstelling (afhankelijk misschien van je voorkeuren in Amerikaanse politiek/maatschappij) hoe ze geworden is. Ik heb het niet over maga of zo maar wel over diep, fundi Christen. Net als haar broer.

Het mag, absoluut, alleen is het gewoon een teleurstelling (afhankelijk misschien van je voorkeuren in Amerikaanse politiek/maatschappij) hoe ze geworden is. Ik heb het niet over maga of zo maar wel over diep, fundi Christen. Net als haar broer.
Ach, dus eerder iets voor @Wannez.
Want kwa uiterlijk valt daar momenteel toch niet veel over te zeggen.

Ach, dus eerder iets voor @Wannez.
Want kwa uiterlijk valt daar momenteel toch niet veel over te zeggen.
Blijft een knappe, geen discussie daar. Maar ze werkt nu voor een keten met Jesus- en Godcentrische films ‘met een boodschap’ omdat ze Hallmark (Hallmark!) al niet meer vond kunnen. Vocaal anti-abortus, anti-trans etc etc. Enfin, is sexy zolang ze haar mond houdt.

Blijft een knappe, geen discussie daar. Maar ze werkt nu voor een keten met Jesus- en Godcentrische films ‘met een boodschap’ omdat ze Hallmark (Hallmark!) al niet meer vond kunnen. Vocaal anti-abortus, anti-trans etc etc. Enfin, is sexy zolang ze haar mond houdt.
Zoals de meeste dus.

Terug
Bovenaan