Mulan
Well-known member
Ik pas! Met passie!Dat hoeft niet per se je huis te zijn hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pas! Met passie!Dat hoeft niet per se je huis te zijn hoor.
Naar een camper daarentegen…Ai, helaas, mijn standaarden om met iemand mee naar huis te gaan liggen toch net iets hoger...
Niets boven trailer trash.Naar een camper daarentegen…
Waarom noem je wannez nu trailer trash? Hij heeft een huis ook hoor...Niets boven trailer trash.
Maakt niet uitWaarom noem je wannez nu trailer trash? Hij heeft een huis ook hoor...
Trailer trash is een onderverdeling, het moet geen specifiek-specifiek label zijn, het mag ook gewoon op ‘white trash’ blijven. Al denk ik niet dat de OG white trash veel met Wannez zouden moeten, ik denk dat we hem beter onder bio-verpakkingsvrije-composteerbare-recyclage zetten.Waarom noem je wannez nu trailer trash? Hij heeft een huis ook hoor...
Vooral niet googelen hoe zij nu is.DJ Tanner was mijn crush als 14-jarige.
Nog een aparte verwikkeling in deze. Met de buren gisteren uit geweest; al maanden gepland maar last minute bleek dat “de buurvrouw” met haar man ook mee gingen. Ze zouden wel met de eerste Bob terugkomen om ~2u wat dus 3u is owv uur verzetten.De samenvatting:
![]()

” maar de walging in haar stem sprak boekdelen.Het mag, absoluut, alleen is het gewoon een teleurstelling (afhankelijk misschien van je voorkeuren in Amerikaanse politiek/maatschappij) hoe ze geworden is. Ik heb het niet over maga of zo maar wel over diep, fundi Christen. Net als haar broer.En waarom zou je dat niet mogen?
Ach, dus eerder iets voor @Wannez.Het mag, absoluut, alleen is het gewoon een teleurstelling (afhankelijk misschien van je voorkeuren in Amerikaanse politiek/maatschappij) hoe ze geworden is. Ik heb het niet over maga of zo maar wel over diep, fundi Christen. Net als haar broer.
Blijft een knappe, geen discussie daar. Maar ze werkt nu voor een keten met Jesus- en Godcentrische films ‘met een boodschap’ omdat ze Hallmark (Hallmark!) al niet meer vond kunnen. Vocaal anti-abortus, anti-trans etc etc. Enfin, is sexy zolang ze haar mond houdt.Ach, dus eerder iets voor @Wannez.
Want kwa uiterlijk valt daar momenteel toch niet veel over te zeggen.
Zoals de meeste dus.Blijft een knappe, geen discussie daar. Maar ze werkt nu voor een keten met Jesus- en Godcentrische films ‘met een boodschap’ omdat ze Hallmark (Hallmark!) al niet meer vond kunnen. Vocaal anti-abortus, anti-trans etc etc. Enfin, is sexy zolang ze haar mond houdt.
De meeste maar niet alle. Als ik zwijg is het echt voor geen meter een verbeteringZoals de meeste dus.

Maar het maakt het ook niet ergerDe meeste maar niet alle. Als ik zwijg is het echt voor geen meter een verbetering![]()

Eh… goh… ik zou daar geen geld op zetten.Maar het maakt het ook niet erger![]()
Er is maar 1 manier om dit op te lossen.Eh… goh… ik zou daar geen geld op zetten.
Volksjuries, ik ken dat … Hier, Squid, dat is het schavotje naar het podium. Nee, dat valluik is volstrekt normaal, Squid.Er is maar 1 manier om dit op te lossen.
Jij geeft een comedy show of spreekbeurt en BG is volksjury.
Valluik?Volksjuries, ik ken dat … Hier, Squid, dat is het schavotje naar het podium. Nee, dat valluik is volstrekt normaal, Squid.
Internationaliteit is toch mooi. Hier ben ik, Façon Française, en jullie Русский стиль, Russkiy stil’Valluik?
We gebruiken tegenwoordig een boeket giftige bloemen.