The Magical Taz
Well-known member
Het grote incel topic misschien ?Moet hier eigenlijk ook geen ‘Het Grote Laat Mij Gerust Ik Ben Single Celibaat’ topic komen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het grote incel topic misschien ?Moet hier eigenlijk ook geen ‘Het Grote Laat Mij Gerust Ik Ben Single Celibaat’ topic komen?
Gewoon niet deelnemen in deze thread?Moet hier eigenlijk ook geen ‘Het Grote Laat Mij Gerust Ik Ben Single Celibaat’ topic komen?

Ok, maar die mensen verdienen toch ook een outlet? Ik bedoel, je kan ook single en ok zijn. BG geeft vaak de indruk dat het relationele bliss of dood is.Gewoon niet deelnemen in deze thread?![]()
Maar wat wil je dan daar posten?Ok, maar die mensen verdienen toch ook een outlet? Ik bedoel, je kan ook single en ok zijn. BG geeft vaak de indruk dat het relationele bliss of dood is.
Ah, maar misschien in combinatie met loontopic: kijk hoeveel ik uitspaar?Maar wat wil je dan daar posten?
17:42: nog steeds single en happy about it
19:30: tinder niet geinstalleerd
21:56: slaaptijd in mn uppie
Maar wat wil je dan daar posten?
17:42: nog steeds single en happy about it
19:30: tinder niet geinstalleerd
21:56: slaaptijd in mn uppie
Ah, maar misschien in combinatie met loontopic: kijk hoeveel ik uitspaar?

@MisterV shots fired!Of net wel, moet je met al die stress tenminste het gezeik van een (onbestaande) partner er niet bij nemen!![]()
Is dat een noodzakelijke voorwaarde om te zeiken?Ik wist niet dat we samen woonden?![]()

Als ik lactose binnenheb is ventileren wel redelijk noodzakelijk ja"ventileren" wel!![]()

Je wijst dan ook al mijn "heyHappy singles?
![]()
"s af 
Happy singles?
![]()
van @Mulan !
Sorry als eerste waren er @Vrouwtje Theelepel en @Myllana.