Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Lovense Lush is een krachtige en veelzijdige vibrator die is ontworpen voor discreet gebruik, zowel in het openbaar als privé. kan worden bediend met behulp van een bijbehorende app op je smartphone. Hierdoor kun je de Lush op afstand bedienen en genieten van handsfree stimulatie. Wij hebben dit speeltje enkele keren geprobeerd in het openbaar en dat was zeer opwindend. Tijdens een etentje op restaurant hadden we schrik dat het gezoem te luid zou zijn maar dat viel goed mee. Concreet, vriendin droeg het speeltje en ik kon het via de app bedienen. Het is niet zo dat mijn vriendin hiervan klaarkwam terwijl de wijn werd bijgeschonken of zo... Maar het was wel enorm spannend en het perfecte, langgerekte voorspel
Jij de app, ik the real deal.

Was mijn eerste keer negeren niet goed genoeg?@xAnyana hey’kes![]()

Ik ben een volhouder miss hard-to-getWas mijn eerste keer negeren niet goed genoeg?![]()

Sorry dat ik u vergeten ben. Hey’kesPotvolkoffie, dat is nu toch altijd hetzelfde met u!

Ik ben een volhouder miss hard-to-get
Sorry dat ik u vergeten ben. Hey’kes![]()
Verdorie, even mijzelf vergeten, ik bedoel dus:Ik ben een volhouder miss hard-to-get
Sorry dat ik u vergeten ben. Hey’kes![]()
Deal.Jij de app, ik the real deal.![]()
Een volhouder in hopen dat ge mij eindelijk gerust laat
Beschouw het dan als uw taak om in die status veranderingen te brengen.Als ik alleen maar aantrek kan hebben van mannen die bezet zijn dan hoeft het niet voor mij!
Ik heb al genoeg moeite gedaan in mijn leven voor andere, tis eens tijd dat iemand moeite doet voor mij en waarvoor ik de nr 1 ben. En aan relaties verbrotten begin ik nietBeschouw het dan als uw taak om in die status veranderingen te brengen.

Beschouw het dan als uw taak om in die status veranderingen te brengen.
Maak van Mistah J gewoon Mistah V en we zijn er.Mmm vanillepudding met speculaas.
Ik doe mijn best jong!Gewoon meer vrijen