Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook nog een eigen wil hoor!Achja, soms loopt het anders dan verwacht!![]()
Naaaah, ik ga je nog efkes houden!Ik heb ook nog een eigen wil hoor!
Anders moet ik eens polsen in het heb je een lief topic of het aanvaardbaar is om het met je lief uit te maken via een forum, en zoja, en plein public of via een PM.
Will do! Omdat het moet van jou! Anders niet hoor. Eikebah!Ik denk dat het tijd is dat jullie nog eens op elkaar kruipen. Goedmaakseks.

Terwijl je nog geen duidelijkheid hebt over die andere date?TWEEDE OPROEP
hallo ik ben madou 28 jaar sportieve gast, kan goe koken, matig goe in voetbal, ik spreek drie talen en ik kan u komen afhalen bij u thuis in een cambio. Rekening wel splitten. Stuur me een berichtje bij interesse.
Grtz
Madou

De pijplijn moet gevuld blijven hèTerwijl je nog geen duidelijkheid hebt over die andere date?![]()

Komaan, ik verwacht hier nu minimum 3 grapjes/woordspelingen op!De pijplijn moet gevuld blijven hè![]()
Ik denk dat er iets fout gelopen is, maar kan er de vinger niet op leggen...

Het is het resultaat dat telt!Ik denk dat er iets fout gelopen is, maar kan er de vinger niet op leggen...![]()

Als ze haar goesting wil temperen omdat ik haar niet kan volgen zal ze dat misschien wel doen ja.Terwijl ze aan iemand anders denkt van één of ander forum?![]()
Jup, hij zal het zeker door hebben als ik aan Kjell denk!Als ze haar goesting wil temperen omdat ik haar niet kan volgen zal ze dat misschien wel doen ja.