Nog minder!Tribanaal, niet tribunaal!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog minder!Tribanaal, niet tribunaal!
Ik had jou avontuurlijker ingeschat!Nog minder!
One-on-one is een andere zaak.Ik had jou avontuurlijker ingeschat!
Deal!One-on-one is een andere zaak.
Dit weekend nog ergens een gaatje?Deal!
Alleen vrijdag tot de vroege namiddag.Dit weekend nog ergens een gaatje?
Massage'ke en eerst een badje met kaarslichtjes op de rand van het bad?*zucht*
Dat klinkt alles behalve slecht!Massage'ke en eerst een badje met kaarslichtjes op de rand van het bad?

Vrijdag ergens?Dat klinkt alles behalve slecht!![]()

Ik niet! Helaas! En echt weekend is dat nog niet he overdagAlleen vrijdag tot de vroege namiddag.

Gelukkig heb ik er bij hem wèl vertrouwen in dat het een gevalletje "grote muil, klein hartje" is!

Als die echt zou opdagen geef ik die een paar muilperen en een goeie preek!Gelukkig heb ik er bij hem wèl vertrouwen in dat het een gevalletje "grote muil, klein hartje" is!![]()
ik heb nog nooit gekookt.
behalve dan iets opwarmen, maar dat telt niet mee als koken.
call me conservative, maar ik blijf het iets voor vrouwen vinden.
Gelukkig heb ik er bij hem wèl vertrouwen in dat het een gevalletje "grote muil, klein hartje" is!![]()

Als ik mijn kaarten goed speel, krijg ik die vrijdag nog wel van hem ook!Dat neemt niet weg dat het badje en de massage vrijdag wél doorgaat!
Had hem maar zijn grote muil moeten houden!![]()

Dan ga je kunnen vergelijken!Als ik mijn kaarten goed speel, krijg ik die vrijdag nog wel van hem ook!![]()

Kinky!Als die echt zou opdagen geef ik die een paar muilperen en een goeie preek!

Doorgaans heeft dat type wel geen partner natuurlijk.. koken voor hun mama dan maar?Als topicstarter heb ik het recht om de regels te bepalen of bij te sturen!
Degenen die met een verkeerde smiley geantwoord hebben op deze stelling, koken voortaan iedere dag voor hun partner!