Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ik wil hem nog efkes houden als het goed is?
De afspraak was tot zijn levensverzekering aangepast was, dat moet zolang niet duren.

tick-tock-samuel-l-jackson.gif

Gast das een halfuur rijden. Hoezo te ver 😂
Ik rij wel 1,5uur puur alleen voor vrienden :p
Hela! 😡

Nuja, naar je vrienden rij je waarschijnlijk ook niet na het werk in volle avondspits? Met een partner durft het wel eens te gebeuren dat je die buiten het weekend ook wil zien. 😉

Vanuit het diepe Zuiden van West-Vlaanderen is dat een uur hoor schatteke.
Nu, naar mijn ex reed ik wel 2 uur in onze beginjaren.
En uur? Dan woont gij niet regio Kortrijk he. Naar men ouders die naast Kortrijk wonen rij ik een halfuur ... maximum. Een uur dan moete al in Ieper wonen ofzo, en zelfs dan nog zonder file is da nog minder dan een uur :thinking:
Edit: Ik zie het al op de geolocaties map. Nja das een extra stukje autosnelweg en wat gewone baantjes. Dan komt er al snel 25 minuten bij precies. Moet maar niet in hol van pluto wonen he :oi22:
Hela! 😡

Nuja, naar je vrienden rij je waarschijnlijk ook niet na het werk in volle avondspits? Met een partner durft het wel eens te gebeuren dat je die buiten het weekend ook wil zien. 😉
Ik heb al gedaan ja ... vriendenactiviteiten beperken zich niet alleen tot het weekend :p

Laatst bewerkt:
En uur? Dan woont gij niet regio Kortrijk he. Naar men ouders die naast Kortrijk wonen rij ik een halfuur ... maximum. Een uur dan moete al in Ieper wonen ofzo, en zelfs dan nog zonder file is da nog minder dan een uur :thinking:
Afkomstig van regio Kortrijk, daarom niet per sé wonen. Wel werken, vanop het werk sta ik op een half uurtje in Brugge. Regio Kortrijk is ruim hé!
En de Westhoek? Zo achterlijk ben ik nu ook weer niet hoor :geek:
Woonplaats: ergens in de regio van de hoek West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen & Henegouwen

Afkomstig van regio Kortrijk, daarom niet per sé wonen. Wel werken, vanop het werk sta ik op een half uurtje in Brugge. En regio Kortrijk is ruim hé!
Ja ik dacht dat gij had gezegd regio Kortrijk. Zooo heel ruim neem ik dat nu ook niet :p Maar zie men edit :p

Vijftien dates op een jaar, dat is dus iets meer dan 1 date / maand.
Een oprechte vraag: hoe krijg je zoiets voor elkaar?
Hij is op cursus geweest bij MisterVerleider?

Nee, efkes echt serieus nu: Ik denk dat zolang je er niet ongelooflijk lelijk of marginaal uitziet foto's + bio echt véél verschil kunnen maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan