Mulan
Well-known member
Ik wil hem nog efkes houden als het goed is?20 paracetamollekes, Mulan, anders doet het niet wat het moet doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil hem nog efkes houden als het goed is?20 paracetamollekes, Mulan, anders doet het niet wat het moet doen.
De afspraak was tot zijn levensverzekering aangepast was, dat moet zolang niet duren.Ik wil hem nog efkes houden als het goed is?
Ok, maar ik koop je deze alleen als hij volgende week dan niet gewoon bij de rest van het speelgoed in een hoek ligt! En elke dag mee wandelen, netjes eten geven.Neenee, ik wil er nog mijn tijd voor nemen, dit exemplaar bevalt me echt!
Gast das een halfuur rijden. Hoezo te veren de derde woont in Brugge en dat is te ver

Vanuit het diepe Zuiden van West-Vlaanderen is dat een uur hoor schatteke.Gast das een halfuur rijden. Hoezo te ver
Ik rij wel 1,5uur puur alleen voor vrienden![]()
Als dat al te veel moeite is, MisterVer...Vanuit het diepe Zuiden van West-Vlaanderen is dat een uur hoor schatteke.
Nu, naar mijn ex reed ik wel 2 uur in onze beginjaren.

Oooh, het was blijkbaar niet tegen mij.Vanuit het diepe Zuiden van West-Vlaanderen is dat een uur hoor schatteke.

Hela!Gast das een halfuur rijden. Hoezo te ver
Ik rij wel 1,5uur puur alleen voor vrienden![]()

En uur? Dan woont gij niet regio Kortrijk he. Naar men ouders die naast Kortrijk wonen rij ik een halfuur ... maximum. Een uur dan moete al in Ieper wonen ofzo, en zelfs dan nog zonder file is da nog minder dan een uurVanuit het diepe Zuiden van West-Vlaanderen is dat een uur hoor schatteke.

Ik heb al gedaan ja ... vriendenactiviteiten beperken zich niet alleen tot het weekendHela!
Nuja, naar je vrienden rij je waarschijnlijk ook niet na het werk in volle avondspits? Met een partner durft het wel eens te gebeuren dat je die buiten het weekend ook wil zien.![]()

Afkomstig van regio Kortrijk, daarom niet per sé wonen. Wel werken, vanop het werk sta ik op een half uurtje in Brugge. Regio Kortrijk is ruim hé!En uur? Dan woont gij niet regio Kortrijk he. Naar men ouders die naast Kortrijk wonen rij ik een halfuur ... maximum. Een uur dan moete al in Ieper wonen ofzo, en zelfs dan nog zonder file is da nog minder dan een uur![]()

Woonplaats: ergens in de regio van de hoek West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen & Henegouwen
Ja ik dacht dat gij had gezegd regio Kortrijk. Zooo heel ruim neem ik dat nu ook nietAfkomstig van regio Kortrijk, daarom niet per sé wonen. Wel werken, vanop het werk sta ik op een half uurtje in Brugge. En regio Kortrijk is ruim hé!
Maar zie men edit 
Hij is op cursus geweest bij MisterVerleider?Vijftien dates op een jaar, dat is dus iets meer dan 1 date / maand.
Een oprechte vraag: hoe krijg je zoiets voor elkaar?
Tsss, zo fatalistisch! Het hangt ervan af hoe en met wie.Liefde is overrated en verliefdheid zuigt alleen maar and not in the good way.
Liefde is overrated en verliefdheid zuigt alleen maar and not in the good way.
soms gaat het ook wél goed!
FTFY!Ik zou kunnen zeggen "seks is wel altijd leuk" met Mulan
Tgoh, we moeten dan nog eens praten over iets...FTFY!
Tsss, zo fatalistisch! Het hangt ervan af hoe en met wie.
Ik zou kunnen zeggen "seks is wel altijd leuk" maar ook dat is bijlange niet waar.
Maar altijd niet eerdersoms gaat het ook wél goed!
maar vaak ook niet.
FTFY!
Zorgt enkel maar voor miserie hier. Ik val op de verkeerde. Single forever.Zeg, je hebt nog+-50j te gaan he!Maar altijd niet eerderZorgt enkel maar voor miserie hier. Ik val op de verkeerde. Single forever.