Mulan
Well-known member
Niet iedereen die bij de politie werkt, is agent natuurlijk.Wel handig met ne flik daten.
Dan hebt ge direct goei handboeien ipv die flut handboeikes die ze direct uit mekaar kan trekken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet iedereen die bij de politie werkt, is agent natuurlijk.Wel handig met ne flik daten.
Dan hebt ge direct goei handboeien ipv die flut handboeikes die ze direct uit mekaar kan trekken.

Kunnen we het er over eens zijn dat je dit niet bedoelt op biologisch vlak?

Kunnen we het er over eens zijn dat je dit niet bedoelt op biologisch vlak?![]()

Dus we zijn het er over eens dat je weinig memorabel bent?

Dus we zijn het er over eens dat je weinig memorabel bent?![]()
Hier in Zwam? Dan ga je natuurlijk nooit weten wat er echt van aan is...Laat het ons hier weten als daar verandering in komt met uw dolle Tinderavonturen!
POIDH!Hier in Zwam? Dan ga je natuurlijk nooit weten wat er echt van aan is...
Er zijn wel geruchten dat alles wat in Zwam staat, waar is...
Ik wacht!

Vergeet niet eerst zoiets te kopen want anders zal er niet veel te zien zijn op die foto. Wel een kostelijk grapje..
Bedankt voor de tip.Vergeet niet eerst zoiets te kopen want anders zal er niet veel te zien zijn op die foto. Wel een kostelijk grapje..
![]()
Elektronenmicroscopie - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Gaat bij deze dus exclusief naar @Mulan ...Ik wacht!![]()

Extra fotootje opdat ze helemaal overstag zouden gaan...Vergeet hem niet ook op uw Tinderprofiel te zetten! Gratis tip van MisterVerleider.
Ik lig hier strike!Exclusiviteit is bij jou toch echt wel een werkpuntje, hé...

Wat had je dan verwacht van een MisterVerleider met Italiaanse roots?Exclusiviteit is bij jou toch echt wel een werkpuntje, hé...
MisterVozeKlap, zekers?Wat had je dan verwacht van een MisterVerleider met Italiaanse roots?

Spreek over uzelf hé met uw anaal topic!MisterVozeKlap, zekers?![]()

Verzet, Edelachtbare!Spreek over uzelf hé met uw anaal topic!![]()