MisterV
Well-known member
Ik weet dat je graag wil dat ik uw privé (k)anaal bezoek.Onze privéchat staat nog altijd open om zulke zaken te bespreken!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet dat je graag wil dat ik uw privé (k)anaal bezoek.Onze privéchat staat nog altijd open om zulke zaken te bespreken!![]()
Der loopt er weer eene fars vandaag precies!Ik weet dat je graag wil dat ik uw privé (k)anaal bezoek.

Down boy!!!Der loopt er weer eene fars vandaag precies!
Eens zien of dat straks ook nog zo is!![]()
Haha, die dacht waarschijnlijk ook dat P&A stond voor Politiek & ActuaIk weet dat je graag wil dat ik uw privé (k)anaal bezoek.

Privaat & anaalHaha, die dacht waarschijnlijk ook dat P&A stond voor Politiek & Actua![]()
Allee. Der loopt er weer eene fars vandaag precies!Privaat & anaal
Catchy
Ik voel een poll opkomen...Allee. Der loopt er weer eene fars vandaag precies!
Ik wil niet weten wat gij allemaal voelt opkomen.Ik voel een poll opkomen...
Naamsverandering, en zou zelf niet zoveel verschil uitmaken met de huidige naam...
Een nieuw topic mss?Ik wil niet weten wat gij allemaal voelt opkomen.
Jaja, ik ken dat, er zijn er veel die daar "gewoon nekeer gepasseerd" zijnZelfs paar keer gepasseerd.

Gij zeker!Jaja, ik ken dat, er zijn er veel die daar "gewoon nekeer gepasseerd" zijn![]()
Ik dacht dat de slapeloosheid eerder zou komen door deDie ligt hier vredig naast mij te knorren!
Ik had gehoopt toch iets langer te kunnen slapen onder die omstandigheden..![]()
konijnen-nachten...Ik dacht dat de slapeloosheid eerder zou komen door dekonijnen-nachten...
beter een inzak moment dan een zakerin momentJa, vooral dit dus. Op een bepaald moment heb ik het gevoel dat alles wat er gezegd kon/kan worden, opeens wel gezegd is en dat het wat inzakt.
Dat inzak-moment komt er dan uiteraard veel sneller wanneer je al van bij het begin van de relatie bijna continu online met elkaar contact hebt (of al van bij het begin zou gaan samenwonen) itt een relatie waarbij er wat 'kalmere' (offline) momenten zijn.
Na dat inzak-moment begin je samen als koppel nieuwe ervaringen op te doen (in de ruime zin van het woord) en dan wordt de focus van de gesprekken vooral gelegd op het heden en het samen beleven van de relatie...