Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ik dacht dat de slapeloosheid eerder zou komen door de 🐇 konijnen-nachten...
both.jpg

Ja, vooral dit dus. Op een bepaald moment heb ik het gevoel dat alles wat er gezegd kon/kan worden, opeens wel gezegd is en dat het wat inzakt.
Dat inzak-moment komt er dan uiteraard veel sneller wanneer je al van bij het begin van de relatie bijna continu online met elkaar contact hebt (of al van bij het begin zou gaan samenwonen) itt een relatie waarbij er wat 'kalmere' (offline) momenten zijn.

Na dat inzak-moment begin je samen als koppel nieuwe ervaringen op te doen (in de ruime zin van het woord) en dan wordt de focus van de gesprekken vooral gelegd op het heden en het samen beleven van de relatie...
beter een inzak moment dan een zakerin moment

kontrimo2.jpg

Als ze tegenwoordig al serieuze topics over anaal komen vervuilen met dat geflirt dan kom ik hier de romantische sfeer verpesten met een heel effectief middel tegen romantiek: de stelling van Pythagoras.

Ik vond geen foto van de stelling van Pythagoras, dus is het er één van de stelling van Van Den Brande geworden.
Bij nader inzien werkt een foto van Michel Van Den Brande zelf waarschijnlijk ook wel goed tegen romantiek:
michelvandenbrandePHOTONEWS_10527721-030.jpg

Terug
Bovenaan