Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt ge het nu over de stelling van Pythagoras of Michel Van Den Brande?Tis een regelrechte plaag FFS!

Idd, teveel stellingen in het wild, en ook teveel Michellen!!!Hebt ge het nu over de stelling van Pythagoras of Michel Van Den Brande?![]()
Enkel en alleen van deWat lees ik hier nu weer allemaal. Stel je voor seg, dat een relatie afhangt van de communicatie![]()
konijnen momenten uiteraard!Maar dan weer te weinig Michelles:Idd, teveel stellingen in het wild, en ook teveel Michellen!!!
Begrijp ik hieruit dat je houdt van erotische romans?Enkel en alleen van dekonijnen momenten uiteraard!
Hoe meer, hoe liever…
Zijn erotische podcasts ook goed?Begrijp ik hieruit dat je houdt van erotische romans?
Enkel als je ze doorstuurt kan ik daarover beslissen!Zijn erotische podcasts ook goed?

Aha! Via ons privé-kanaal?Enkel als je ze doorstuurt kan ik daarover beslissen!![]()

Ge moogt dat ook niet doen in Politiek & Actualiteit, hé.Ik werd weeral terecht gewezen omwille van geflirt in het P&A topic....
Ahn.Ge moogt dat ook niet doen in Politiek & Actualiteit, hé.
Partners? Meervoud?Partners staan dan weer hoger op de "ik wil zo snel mogelijk kijken"-lijst.

Je overschat jezelf weeral eens enorm.Dat kan hij hier moeilijk erkennen hè, wat als zijn huidige vriendin daar achter zou komen?
Laat het ons hier weten als daar verandering in komt met uw dolle Tinderavonturen!Ik heb ik nooit een kamer geboekt in een zogenaamd liefdeshotel / rendez-vous-hotel