Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Heidi-Klum-Leni-star-Intimissimi-lingerie-campaign-002.jpg
Ik ben wel fan van dat bloesje... Het moeten niet altijd karookes zijn.

Halowkes :)

Ik ben wel geïnteresseerd. Ik ben Loser, ik ben misschien iets ouder dan wat je zoekt. Geen echte Romeo, zeg maar. Ik vind het te taxxerend om me altijd in te schrijven op datingwebsites waar toch niks uitkomt, dus doe ik het liever gewoon zo, ouderwets! Maar ik heb wel een klein broertje dat me jong houdt. Die is geïnteresseerd is in nerdy dingen, zoals Dragonball en Harry Potter en zo, en Noorse mythologie (Thor, Odin...). Je kent dat wel. Dus vooral daarover kan ik meepraten met de jeugd (31 was je, zeker? Jonkie.)

Voor de rest ben ik heel easy-breeze-y in de omgang. Of je nu huisgenoten hebt of niet, dat laat me koud. Die neem ik er wel bij voor lief! Ik hoop dat we het kunnen vinden met elkaar. Zeker in deze koude, rainy dagen moeten we genieten van alle gezelschap dat we kunnen krijgen, hè. Met haarverlies of niet, zeg ik altijd! Ik weet niet zeker of je kerstmis viert, met je geloof. Maar indien wel, kunnen we één en ander misschien al vervroegen?

Laat me vlug iets weten! Liefst via WhatsApp, want Instagram... tja, je weet het, hè :D
Ik tel de minuten al af.
5% van 24, hè schatteke.
Kom, geef die massageolie maar aan @Spiderman en mij. Wij gaan daar beter gebruik van kunnen maken.
Mmm lekker idee. Laat ons het gezelschap van @JanusDR erbij nemen. Met z’n drieën kunnen we het heel gezellig maken. Mijn spiderweb heb ik alvast klaargezet. Nog iemand die ons wil vervoegen?

Ik heb op anderhalf jaar met 4 mannen van hier afgesproken, "gemeenschappelijke kwaliteiten" bij 3van hen: zeveren.
En de enige waarmee ik "intenties" had, was @Wannez.
Bij de rest was dat gewoon kletsen met iemand "nieuw", zoals je met een nieuwe collega na het werk iets kan gaan drinken zonder de intentie die te bespringen. :unsure:
@kay-gell hoeveel keer heeft ze op dat anderhalfjaar geprobeerd om met u af te spreken? Of was dat gestalkt enkel bij mij?

Iedereen weet dat ik met hem VEEL intenties heb! 😈
Jama allez hoeveel keer hebt effectief geprobeerd om iets aan te doen met die intenties.

Was dat zoals bij mij (wat ik nog altijd onbegrijpelijk vind na mijn verschillende posts hierover) met 0 PM's of nog maar een kleine hint of zijt ge naar Hasselt gekomen en uwe auto zo slecht gaan parkeren voor zijn deur in de hoop zijn aandacht te krijgen (niet dat ik dat gedaan heb op aandacht te krijgen)?

Jama allez hoeveel keer hebt effectief geprobeerd om iets aan te doen met die intenties.

Was dat zoals bij mij (wat ik nog altijd onbegrijpelijk vind na mijn verschillende posts hierover) met 0 PM's of nog maar een kleine hint of zijt ge naar Hasselt gekomen en uwe auto zo slecht gaan parkeren voor zijn deur in de hoop zijn aandacht te krijgen (niet dat ik dat gedaan heb op aandacht te krijgen)?
Wacht, bij wie moet ik stalking bekennen? Bij jou of bij kay-gell ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan