Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gaat ge hier nog 500 pagina's moeten volspammen!*Fluistert* ik zal hem af en toe nog wel eens opstoken dan!![]()
Das waar. En wie wil nu iédere keer goedmaakseks. Als dat de enigste manier is om seks te hebben!En, in all fairness, hij heeft wel niet gezegd dat de verhouding 1x kwetsen, 1x "goedmaken" is he!![]()
Ook DAT heeft hij niet gezegd..Das waar. En wie wil nu iédere keer goedmaakseks. Als dat de enigste manier is om seks te hebben!

Ik zei pagina's. Das geen 500 keer héMaar 500 keer voor de rest van uw leven? Ocharme @Slyke!

Vanaf 40+ hou je dat in elk geval niet meer vol!500 x 20 posts = 10 000 keer.
10 000 / 50 jaar give or take = 200x per jaar.![]()

500 x 20 posts = 10 000 keer.
10 000 / 50 jaar give or take = 200x per jaar.![]()

Ik heb nog veel in te halen!Vanaf 40+ hou je dat in elk geval niet meer vol!
(Alez, na de konijneperiode bedoel ik!)
Denk dat ik nog niet eens aan 50 keer kom tot nu toe 

Ewel ja, een weekendje van de konijneperiode met andere woorden...Ik heb nog veel in te halen!Denk dat ik nog niet eens aan 50 keer kom tot nu toe
En ik heb nog 11 jaar![]()

1 weekend = 50 keer, dat lijkt me nu wel héél erg veelEwel ja, een weekendje van de konijneperiode met andere woorden...![]()

Mijn ervaringen met daten, voor wat het waard is:
6) vermijd kerels die per se willen vingeren of likken als Lassie, wat is er mis met gewoon seks te hebben?![]()
Misschien een heel klein beetje overdreven...1 weekend = 50 keer, dat lijkt me nu wel héél erg veel![]()

Ja klein beetjeMisschien een heel klein beetje overdreven...![]()

Ja, als ge bij den hond slaapt krijgt ge de vlooienMisschien een heel klein beetje overdreven...![]()
Een hele pagina opbouw en dan een kwetsje hé.Ik zei pagina's. Das geen 500 keer hé![]()
Amai dan gaan wij wel heel weinig seks hebbenVoor die paar keer dat @MisterV iets gezegd heeft.
Frequentie 1x per zoveel maand/jaar?![]()