Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know the feeling.. ik heb ook al mijn dating apps een tijdje geleden verwijderd. Te vermoeiend. Ge zijt niet alleen, vriend! Maar geef niet op, want met de tijd leer je zeker iemand tof kennen die beter is voor u dan je ex. Sinds ik de apps heb verwijderd heb ik vreemd genoeg nieuwe vrouwen leren kennen, alhoewel ik onsuccesvol was (te needy/hopeloos geweest om telkens te willen bellen en afspreken). Hey, het waren ook wel schone vrouwen he. Maar als het mij lukt om vrouwen aan te trekken en te leren kennen, dan lukt het jou zeker ook. Door te focussen op jezelf zit je sowieso op het goede pad. Wanneer je vrede hebt genomen met jezelf en je geluk kan vinden in jezelf en de zaken die je doet in het leven, dan heb je geen nood aan iemand anders. Als je iemand tegenkomt die bovenop jouw eigen geluk (dat je zelf creëert) nog een toegevoegde waarde kan bieden binnen jouw leven, dan is dat degene waarvoor je moet gaan en waarmee het waarschijnlijk zal klikken. Veel succes!
Als ik enkel seks wou, kon ik al lang iets regelen met iemand van een lagere league. De vrouwen die ik date zijn in het algemeen heet en de bedoeling is een duurzame relatie die niet enkel gefocust is op seks, waardoor het meer moeite vergt. Meestal met een onsuccesvol resultaat, wegens mijn eigen sociale onbekwaamheid.
Zou ge u eigen advies volgen dan zou ge pas succesvol zijn.![]()
Ik ben Donald Muiler, al vijventsjeventuh jaar muil ik alsof het met mezelf zou zijn.
Jamaarja, wie zegt er dat die goedmaakseks met @xAnyana is? Het kan evengoed zijn dat ik al dat zwamgeflirt met xAnyana hier moet goedmaken met @Mulan![]()

Nou... Niet geheel zonder toestemming hoor..Dus je gebruikt haar om jouw eigen lusten te bevredigen !!!!![]()

Dus...hij..moet daten met Spidey?Naar het officiële BG Dating topic jij!
Je zal er zeker een paar gelijkgestemden terugvinden!

Dat was er misschien inderdaad wat over, ja...Mij vergelijken met Spidey![]()

Ge moogt er zeker van zijn!Ik denk dat spoilerke momenteel een andere favoriet heeft om mee te verstrengelen..![]()

In combinatie met de juiste persoon wil die vanille wel eens verzopen worden... In chocoladesaus!

Ik de vanille, gij de chocoladesaus, allebei slagroom?In combinatie met de juiste persoon wil die vanille wel eens verzopen worden... In chocoladesaus!![]()
Ik de vanille, gij de chocoladesaus, allebei slagroom?