GETHEZ
Well-known member
Nieuw woordje. Ipv stekezot, strekengeilStreken, geil!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuw woordje. Ipv stekezot, strekengeilStreken, geil!![]()

Fan van het eerste uur! (En de uren daarna eigenlijk ook nog wel. Allez pakt 14 dagen)Nieuw woordje. Ipv stekezot, strekengeil![]()
Wannez, jongen, kruip ook maar terug in uwe spoiler!Streken, geil!![]()
Ik heb die spoilerspree verdron(g/k)en dus geen idee waar ge het over hebt. Maar algemeen is de kans infinitesimaal klein dat ik gehoorzaam. Niets persoonlijk!Wannez, jongen, kruip ook maar terug in uwe spoiler!
Wel best in uwen eigen spoiler en niet bij die van @MisterV .
@Ruigen Das : misschien toch maar best uw anale tubekes bestellen.
Een nieuwe combinatie meldt zich aan...

Het meldpunt grensoverschrijdend gedrag is nog steeds open hier op het forum, mocht er je toch iets overkomen.Ik heb die spoilerspree verdron(g/k)en dus geen idee waar ge het over hebt. Maar algemeen is de kans infinitesimaal klein dat ik gehoorzaam. Niets persoonlijk!![]()
Doorgaans vind ik grensoverschrijdend gedrag wel prettig.Het meldpunt grensoverschrijdend gedrag is nog steeds open hier op het forum, mocht er je toch iets overkomen.
Bwoa als Mulan die aankanAls het van @MisterV komt, heb ik daar toch mijn twijfels over...
Heeft wel maar een klein spoilerke, dus als hij u pakt, zal het in een neusgaatje zijn ofzo...
Bring it on!Ik kan beter dan dat hoorStreken, geil!![]()
Ja dat weten we van u!Doorgaans vind ik grensoverschrijdend gedrag wel prettig.
Ja dat weten we van u!Ik kan beter dan dat hoor![]()
Ik kan beter dan dat hoorJa dat weten we van u!

Ooh Wannez doet me na, schattig :3Ja dat weten we van u!
Ik kan beter dan dat hoor![]()
Ja daarvan ga ik ook niet komen ze.
you sure?We moeten echt niet weten welk standje je het liefst hebt bij welke leeftijdsgroep.
BwohWe moeten echt niet weten welk standje je het liefst hebt bij welke leeftijdsgroep.

de @PolletPoulet_OG heeft ook al gevraagd. Ik wacht nog op een vierde kandidaat zodat we kunnen gaan wiezen in een bruin café@derp hé ket, wanneer gaan wij es een pint pakken? Ik kan u nie dm'en want uw profiel staat op privé!
Grtz
you sure?
Tot dinsdag
Jakkes, vieze JPV! Gelieve je fetishen niet te projecteren.We moeten echt niet weten welk standje je het liefst hebt bij welke leeftijdsgroep.