Ach, gij kent die ook. Hier kan nonkel vladi daar uren over vertellen.Nee hier thuis spreken we die aan als den Nikolaaij
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, gij kent die ook. Hier kan nonkel vladi daar uren over vertellen.Nee hier thuis spreken we die aan als den Nikolaaij
Je zal advertenties blijven krijgen, totdat je het nu koopt en uitprobeert, hé...Moeten googelen, gewoon poepcrème ingetypt, nu staat dat in mijn zoekresultaten ty very much...![]()
Ik zal eentje voor jullie kopen dan stoppen de advertenties, stuur me via pm is uw adres door dan stuur ik wel naJe zal advertenties blijven krijgen, totdat je het nu koopt en uitprobeert, hé...
Je zal advertenties blijven krijgen, totdat je het nu koopt en uitprobeert, hé...
Ik heb al glijmiddel thuis, niet nodig! Zoekt een ander :3Ik zal eentje voor jullie kopen dan stoppen de advertenties, stuur me via pm is uw adres door dan stuur ik wel na
Mooie variant namen, ik lig toe
: anusol en vorandeprumeJama ik ga woensdag niet kunnen komen![]()
Bij @Slyke niet nee![]()

Is dat zonnecrème voor die plaats?anusol
Kweeni, kzal t ook kopen en mee in de doos steken die ik u zal opsturen, ik zal express shipping kiezen, tegen woensdag hebdetIs dat zonnecrème voor die plaats?
Ja maar, wij moeten dat niet hebben, hé.Kweeni, kzal t ook kopen en mee in de doos steken die ik u zal opsturen, ik zal express shipping kiezen, tegen woensdag hebdet
Ge gaat het toch nog nodig hebben denk ik...
Want zo klef...Ja maar, wij moeten dat niet hebben, hé.
Koop liever een ander cadeautje!

GotchaJa maar, wij moeten dat niet hebben, hé.
Koop liever een ander cadeautje!

grote zwarte voorbinddildo