MisterV
Well-known member
Ik ben dan ook een stoute jongenDa's niet lief van jou!
Nog meer straf 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben dan ook een stoute jongenDa's niet lief van jou!

Nog meer straf
Ik zet 50€ op grote zwarte voorbinddildo.
Das heel laag! Jaloerse bok!Na @Slyke is alles intimiderend.
Nee hiervoor gaat ge geen "goeie straf" krijgenIk ben dan ook een stoute jongen
Nog meer straf

We zitten hier nog altijd in zwam hé misses!Das heel laag! Jaloerse bok!
Ik verlang al tot woensdagNee hiervoor gaat ge geen "goeie straf" krijgen![]()

Lukt voor mij dan weer nietZeg mannekes, al dat gedoe over woensdag, ik moet woensdag nog werken, kan dat niet verplaatst worden naar de vrijdag toevallig?![]()

Het lukt voor jou sowieso niet...Lukt voor mij dan weer niet![]()

Ach, dit is altijd al mijn einddoel geweest. Succes hé mannekes!

Vrijdag lukt voor mij, oooo zo jammer dat MisterV dan niet kan, helaas zeg!Zeg mannekes, al dat gedoe over woensdag, ik moet woensdag nog werken, kan dat niet verplaatst worden naar de vrijdag toevallig?![]()

Ik vind wel een babysit voor mijn kinders!Vrijdag lukt voor mij, oooo zo jammer dat MisterV dan niet kan, helaas zeg!![]()
Jij die insinueert dat ik een slet ben, maakt van mij nog geen slet.![]()
Is dat dan afspreken zonder verder doel of mét?Ik zie vanavond enkele BGers. Ik was niet direct van plan om hem op tafel te leggen, maar let's see where the evening takes us.

Dan beweegt de locatie van afspreken misschien ook in de goede richting.Zeg mannekes, al dat gedoe over woensdag, ik moet woensdag nog werken, kan dat niet verplaatst worden naar de vrijdag toevallig?![]()
Yes, big ppJe weet dat zo stoefen enkel maar in je nadeel praat, je schept te hoge verwachtingen
@grungywout klopt dit?