Green Mamba
Well-known member
BG'ers pakken een taxiIk ben wel terug Bob (want ik moet zelf rijden)![]()
Enfin, een limo. Maar zover gaat mijn brutoloon niet.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BG'ers pakken een taxiIk ben wel terug Bob (want ik moet zelf rijden)![]()
Enfin, een limo. Maar zover gaat mijn brutoloon niet.Zijn we ook druk mee bezig, maar dan wel prive

Alsof ik me daar iets van aantrekOf was hij nu aan het zeggen dat je niet (meer) welkom bent?
.Dat ik hem wel bovenhaal, niet bovenhaal, of vraag om foto's te nemen?Ik weet niet of @BlackOccult dat gaat appreciëren![]()

Dat ge hem bovenhaalt hé. Niet bovenhalen zal ze niet erg vinden.Dat ik hem wel bovenhaal, niet bovenhaal, of vraag om foto's te nemen?![]()
Ooooh, wie weet krijgt hij op die manier een gratis nickchange, van Lint naar ballonknoopje!Dat ge hem bovenhaalt hé. Niet bovenhalen zal ze niet erg vinden.
Beweise auf dem Tisch

Als ik “hem” hier bovenhaal gaan er hier een paar geïntimideerd zijnDat ge hem bovenhaalt hé. Niet bovenhalen zal ze niet erg vinden.

Mogen wij uw schoenmaat weten dan?Als ik “hem” hier bovenhaal gaan er hier een paar geïntimideerd zijn![]()
Ik ging zeggen POIDH maar nee .. @Mulan bevestiging?Als ik “hem” hier bovenhaal gaan er hier een paar geïntimideerd zijn![]()
Oef, dus hij overdrijft, Mulan niet helemaal opengescheurd!Ik hoor mezelf nog steeds niet klagen!Ik ga 'm nog efkes houden!
En zoals Jaques Vermeire, notoire schoenenverkoper ooit zei:Mogen wij uw schoenmaat weten dan?
Daarmee is alles gezegd feitelijk...
Ik heb mij ingehoudenOef, dus hij overdrijft, Mulan niet helemaal opengescheurd!

Wijselijk genegeerd...Ik heb mij ingehouden![]()
Ja, het is net zoals @Mulan binnen doen.Ik distilleer hier vooral uit dat er van mij geen enkele moeite verwacht wordt. I’m in!![]()
Maar wel gequoted?Wijselijk genegeerd...