Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
🤦‍♂️

kiss-now-kiss.gif

Ja, ik moet zeggen dat het niveau sindsdien toch wel weer met 0,5 procentpunt gestegen is. Misschien moeten we eens @JPV erbij halen om zijn inzicht te vragen omtrent deze cijfers.
We zullen hier mondjesmaat het niveau terug omhoog moeten krikken Nestor 💪.
Scratch that, dat lukt toch nooit met de middelen die we hebben.

Ik stel een offensief voor om het gewoon helemaal te doen kelderen. Verdrink ze in hun eigen drek.
Wat denkt ge van volgend stappenplan:
  1. @recipe4hate terug aanhaken om alle taalfouten aan te wijzen (tzijn allemaal West Vlamingen die aan het flirten zijn)
  2. @Str8_6 terug introduceren (hij is te snel geweest, maar bon, tis dan ook gene trage Limburger)
  3. Hij moet ook effe langs @Remake zijn thuis rijden, want we hebben dat duo nodig voor de fat jokes
  4. @Tomski moet hier terug aan zijn quota van 6 dad jokes / dag geraken
  5. Gij en ik komen terug wat onnozele comments maken om hun posts uit context te rukken
  6. Meer kak verhalen van @kay-gell.

Maar if all else fails, halen we ons geheim wapen boven. Een persoon zo hard getraind in de kunst van "ik hoef mijn niveau niet omhoog te doen, de omgeving past zich wel aan aan mij", iemand die er eigenhandig in geslaagd is om het niveau van zijn hele buurt te doen dalen: @Wannez !!!!

2e alternatief: @Str8_6 moet @Mulan verleiden. Sorry man, maar het is voor het goede doel. We steunen u allemaal. Ik kan u wel iets aanbieden om het draaglijker te maken. Eén maal toepassen per oog is voldoende:
550x546.jpg

2e alternatief: @Str8_6 moet @Mulan verleiden. Sorry man, maar het is voor het goede doel. We steunen u allemaal. Ik kan u wel iets aanbieden om het draaglijker te maken. Eén maal toepassen per oog is voldoende:
550x546.jpg

Ik ben me al aan het opofferen. Er zit een hele strategie achter. Eerst verdwijnen zodat strafpunten verlopen en nu mijn posts om hen ten gronde te brengen zodanig indelen dat het nog net lukt voor ik een ban krijg.

Voordeel is dat @Mulan blijkbaar al op haar limiet zit en ik haar gewoon wat moet uitlokken en dan reporten.

Ik ben me al aan het opofferen. Er zit een hele strategie achter. Eerst verdwijnen zodat strafpunten verlopen en nu mijn posts om hen ten gronde te brengen zodanig indelen dat het nog net lukt voor ik een ban krijg.

Voordeel is dat @Mulan blijkbaar al op haar limiet zit en ik haar gewoon wat moet uitlokken en dan reporten.
Een waar "mastermind" (dit is GEEN steek naar zijn IQ, mods! 😬) zou zijn plannen niet uit de doeken doen maar mensen onbewust bespelen... Dus... Thx 4 the heads up!
*Zwier op ignorelijst*

YellowMixedAngwantibo-max-1mb.gif

Terug
Bovenaan