Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt...Soms mag het al eens hard gaan![]()

Nee echt niet?Ik begrijp echt niet wat je bedoelt...![]()

Ja, ik moet zeggen dat het niveau sindsdien toch wel weer met 0,5 procentpunt gestegen is. Misschien moeten we eens @JPV erbij halen om zijn inzicht te vragen omtrent deze cijfers.
Ik wil dat gij eens voor de spiegel gaat staan, uzelf heel strak in de ogen kijkt, en deze post 10 keren hardop zegtIk heb na het lezen van de laatste pagina zin om mijn haar uit te trekken van plaatsvervangende frustratie.
.We zullen hier mondjesmaat het niveau terug omhoog moeten krikken NestorJa, ik moet zeggen dat het niveau sindsdien toch wel weer met 0,5 procentpunt gestegen is. Misschien moeten we eens @JPV erbij halen om zijn inzicht te vragen omtrent deze cijfers.
.Zou zonder twijfel veel amusement opleveren!
Jouw persoonlijk amusement is GEEN goed doel!Sorry man, maar het is voor het goede doel.
Thx, ik zal het nodig hebben!We steunen u allemaal. Ik kan u wel iets aanbieden om het draaglijker te maken. Eén maal toepassen per oog is voldoende:![]()
Neh. Ik denk gewoon het forum voor t grootste gedeelte te laten voor wat het is.@recipe4hate terug aanhaken om alle taalfouten aan te wijzen (tzijn allemaal West Vlamingen die aan het flirten zijn)
Ik vond het nog niet nodig om DEFCON 5 uit te roepen.Mag @TRUMP niet meedoen?![]()
.Neh. Ik denk gewoon het forum voor t grootste gedeelte te laten voor wat het is.
Een waar "mastermind" (dit is GEEN steek naar zijn IQ, mods!Ik ben me al aan het opofferen. Er zit een hele strategie achter. Eerst verdwijnen zodat strafpunten verlopen en nu mijn posts om hen ten gronde te brengen zodanig indelen dat het nog net lukt voor ik een ban krijg.
Voordeel is dat @Mulan blijkbaar al op haar limiet zit en ik haar gewoon wat moet uitlokken en dan reporten.
) zou zijn plannen niet uit de doeken doen maar mensen onbewust bespelen... Dus... Thx 4 the heads up!*Zwier op ignorelijst*
NopeIk wil dat gij eens voor de spiegel gaat staan, uzelf heel strak in de ogen kijkt, en deze post 10 keren hardop zegt.
Ik ben me al aan het opofferen. Er zit een hele strategie achter. Eerst verdwijnen zodat strafpunten verlopen en nu mijn posts om hen ten gronde te brengen zodanig indelen dat het nog net lukt voor ik een ban krijg.
Voordeel is dat @Mulan blijkbaar al op haar limiet zit en ik haar gewoon wat moet uitlokken en dan reporten.