Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor ik u hier klagen dat ik aan het zwammen ben in zwam?Gewoon een idee hè, maar als gezwam in zwam zo op de zenuwen werkt... Kan je ook zwam negeren. Echt, da's dus ook een optie!![]()
Ik stel een offensief voor om het gewoon helemaal te doen kelderen. Verdrink ze in hun eigen drek.

Ik snap het, ik zou het ook niet meer kunnen.
Niveau? Welk niveau. Hier is geen niveau.We zullen hier mondjesmaat het niveau terug omhoog moeten krikken
Jep! Enigste dat ik weet dat ik de afgelopen 2 dagen goed gelachen heb.Gewoon een idee hè, maar als gezwam in zwam zo op de zenuwen werkt... Kan je ook zwam negeren. Echt, da's dus ook een optie!![]()
Ik distilleer hier vooral uit dat er van mij geen enkele moeite verwacht wordt. I’m in!We zullen hier mondjesmaat het niveau terug omhoog moeten krikken Nestor.
Scratch that, dat lukt toch nooit met de middelen die we hebben.
Ik stel een offensief voor om het gewoon helemaal te doen kelderen. Verdrink ze in hun eigen drek.
Wat denkt ge van volgend stappenplan:
- @recipe4hate terug aanhaken om alle taalfouten aan te wijzen (tzijn allemaal West Vlamingen die aan het flirten zijn)
- @Str8_6 terug introduceren (hij is te snel geweest, maar bon, tis dan ook gene trage Limburger)
- Hij moet ook effe langs @Remake zijn thuis rijden, want we hebben dat duo nodig voor de fat jokes
- @Tomski moet hier terug aan zijn quota van 6 dad jokes / dag geraken
- Gij en ik komen terug wat onnozele comments maken om hun posts uit context te rukken
- Meer kak verhalen van @kay-gell.
Maar if all else fails, halen we ons geheim wapen boven. Een persoon zo hard getraind in de kunst van "ik hoef mijn niveau niet omhoog te doen, de omgeving past zich wel aan aan mij", iemand die er eigenhandig in geslaagd is om het niveau van zijn hele buurt te doen dalen: @Wannez !!!!

Daar ging het hier idd een paar kere over...Niveau? Welk niveau. Hier is geen niveau.
Dan zitten we in het juiste topic te lullen en dan is het nog niet goed voor sommige hier
Jep! Enigste dat ik weet dat ik de afgelopen 2 dagen goed gelachen heb.

Awel, wij zitten hier toch ook juist met onze lullen?Niveau? Welk niveau. Hier is geen niveau.
Dan zitten we in het juiste topic te lullen en dan is het nog niet goed voor sommige hier
Jep! Enigste dat ik weet dat ik de afgelopen 2 dagen goed gelachen heb.
As always, you're perfect honeyIk distilleer hier vooral uit dat er van mij geen enkele moeite verwacht wordt. I’m in!![]()
.Da's waar zoeteke, als er geen enkel niveau wordt verwacht, zit je hier helemaal goed!Awel, wij zitten hier toch ook juist met onze lullen?
As always, you're perfect honey.

Dat is toch wat ik al zei? Het is niet nodig om tegen mij te zeggen wat ik al gezegd heb he, ik weet dat al, ik heb het namelijk al gezegdDa's waar zoeteke, als er geen enkel niveau wordt verwacht, zit je hier helemaal goed!![]()
.POIDH!Awel, wij zitten hier toch ook juist met onze lullen?
Ik zie vanavond enkele BGers. Ik was niet direct van plan om hem op tafel te leggen, maar let's see where the evening takes us.POIDH!
No thanks. Maar ge zijt geen Bob meer dus je kan overal belanden.Ik zie vanavond enkele BGers. Ik was niet direct van plan om hem op tafel te leggen, maar let's see where the evening takes us.
Ik ben wel terug Bob (want ik moet zelf rijden)No thanks. Maar ge zijt geen Bob meer dus je kan overal belanden.

Of was hij nu aan het zeggen dat je niet (meer) welkom bent?Ik ben wel terug Bob (want ik moet zelf rijden)![]()
Ela! Mijn massagesKrijg je bevestiging, is het weer niet goed!
@Slyke volgens mij heeft hij een massage van jou nodig!![]()

Ik weet niet of @BlackOccult dat gaat appreciërenIk zie vanavond enkele BGers. Ik was niet direct van plan om hem op tafel te leggen, maar let's see where the evening takes us.

Ze kunnen altijd verkassen naar het grote ouwe zageventen zuurpruim zwamtopicNiveau? Welk niveau. Hier is geen niveau.
Dan zitten we in het juiste topic te lullen en dan is het nog niet goed voor sommige hier![]()

Ik weet voor wie hij zich het meest zal inzetten!Ela! Mijn massages![]()